GTA:SA driving school
Fra : Martin

Dato : 13-07-05 00:13

Hej - i første mission på driving school skal man lave et 360 graders spin
ved at trykke på S og W. Men hvordan får man bilen til at dreje?
Mvh Martin

Fra : Colzen

Dato : 13-07-05 01:42

"Martin" <nomail@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej - i første mission på driving school skal man lave et 360 graders spin
> ved at trykke på S og W. Men hvordan får man bilen til at dreje?
> Mvh Martin
Hvis jeg ikke husker helt galt er det ved at bruge pile tasterne, hvis du
altså bruger standard opsætning.

Mvh
Colzen

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 13-07-05 14:34

"Martin" <nomail@orangenet.dk> wrote in message
> Hej - i første mission på driving school skal man lave et 360 graders spin
> ved at trykke på S og W. Men hvordan får man bilen til at dreje?
> Mvh Martin

Med de taster du normalt drejer med!

/Rasmus

Fra : Martin

Dato : 14-07-05 17:22

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_FJERNDETTEOGDETTE_@tele2adsl.dk>
wrote in message news:KTuBe.73$6M2.35@news.get2net.dk...
Med de taster du normalt drejer med!

Mmnej - det er A og D og det funger ikke. Men pilene gør, ved ikke hvorfor
jeg ikke prøvede dem...
Men tak...

Mvh Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-07-05 09:24

Martin (nomail@orangenet.dk) skrev i
42d69134$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
> [...]
> med!
>
> Mmnej - det er A og D og det funger ikke. Men pilene gør, ved ikke

Det er fordi dit tastatur ikke kan håndtere mere end to "ikke-piletaster"
trykket ned samtidig.

--
Martin Petersen

Fra : Brian Lund

Dato : 15-07-05 15:04

> Det er fordi dit tastatur ikke kan håndtere mere end to "ikke-piletaster"
> trykket ned samtidig.

Det passer ikke nødvendigvis, for jeg kan ihvertfald sagtens bruge W, A og C
på en gang uden problemer... Men ikke lave tricket i GTA SA, der skal jeg
også bruge piletasterne!

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 15-07-05 15:17

> [...]
> på en gang uden problemer... Men ikke lave tricket i GTA SA, der skal jeg

A-HA, faktisk kan jeg endda bruge W,A,C,K,L,N (måske endda flere) på én
gang, men åbenbart ikke W,S,A eller W,S,D...

Brian