Hvilken mobil kan håndtere mange sms'er ??~
Fra : GRISEN

Dato : 12-07-05 18:06

Jeg leder efter en ny mobil... ikke for stor og ikke alt for dyr.

Min nuværende Sony-Ericsson K700i og min tifligere T300 kan ikke indeholde mange sms beskeder, og man kan ikke oprette nye mapper til beskederne.
Ret irriterende..

Hvilke mobiler har ikke de begrænsninger?
Er det specifikt for mærker eller modeller?

*
Jan

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 12-07-05 18:28

> Min nuværende Sony-Ericsson K700i og min tifligere T300 kan ikke indeholde
> mange sms beskeder, og man kan ikke oprette nye mapper til beskederne.
> Ret irriterende..

Vil tro at jeg har omkring 1.000 beskeder i indbakken på min SPV C500. Tror
dog ikke man kan oprette undermapper (har den ikke ved hånden).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Søren Nielsen

Dato : 12-07-05 21:00

GRISEN wrote:
> [...]
> beskederne. Ret irriterende..
>
> Hvilke mobiler har ikke de begrænsninger?
> Er det specifikt for mærker eller modeller?

Min Nokia 6230 kan indeholde mange - helt præcist hvor mange ved jeg ikke.
Lige pt. har jeg lidt over 100 i Indbakken og det samme i Sendte Beskeder.
Min tidligere SE T630 kunne til gengæld kun indeholde omkring 40 alt i alt,
før den begyndte at brokke sig.

Søren

Fra : GRISEN

Dato : 13-07-05 22:50

On Tue, 12 Jul 2005 22:00:07 +0200, "Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>Min Nokia 6230 kan indeholde mange

Havde også tænkt på 6230, men håbede på et lidt billigere alternativ.
Nogen erfaringer med 6020 ???

*
Jan

Fra : Søren Nielsen

Dato : 14-07-05 11:51

GRISEN wrote:

> Havde også tænkt på 6230, men håbede på et lidt billigere alternativ.
> Nogen erfaringer med 6020 ???
>
> *
> Jan

Jeg har ingen erfaringer med 6020, men jeg vil da gerne slå et slag for
6230. Det er virkelig en dejlig telefon og hvis ikke du har noget imod at
købe en brugt, så burde den kunne findes til omkring 1000,-

Søren

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 15-07-05 14:57

Det var smuk og solrig dag da GRISEN skrev
news:d23bd11q2k2qobh6saqdn5f9olk2v527cr@4ax.com i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Nogen erfaringer med 6020 ???

Der kan være 180 sms'er på min 6020, hvilket er en del mere en den motorola
V3 jeg havde før. Den kunne slet ikke have indbakke-sms'er i
telefonhukommelsen, og på mit CBB-simkort kunne kun gemmes 14 sms'er. Meget
dårlig kombination! Motorolaen så lækker ud, men det er den dårligste
telefon jeg har haft.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : GRISEN