Bedste frontpage bog ?
Fra : BS

Dato : 12-07-05 16:03

Hejsa

Hvilken frontpage bog kan anbefales - dansk eller engelsk ??

Takke r

Fra : John Broberg

Dato : 12-07-05 18:57

Hej

Det må absolut være Rogers bog Frontpage 2002.
På tilbud her: www.libris.dk, søg efter cadenhead, kan anbefales.

Hilsen
Broberg

Fra : John Broberg

Dato : 12-07-05 19:45

Hej
Ifølge min simple mening må det være "Frontpage 2002 bogen", den er på
dansk,
den er på tilbud, hvad mere kan man forlange.
Du får lige et ISBN: 87-7843-508-0
ISBN= personnummer på bogen, så kan de skaffe den i en hver boghandel.

Fra : BS

Dato : 13-07-05 21:28

Takker !

Har været på biblioteket idag og låne lidt af hvert !