Leveringstid fra Zooplus.de
Fra : Ditte Hansen

Dato : 12-07-05 09:39

Hej

Jeg har lige bestilt kattegrus og kattemad fra zooplus.de.
Jeg bestilte igår, og der kom en email i dag om, at mine varer er undervejs.
Hvor lang leveringstid er der? Nogen erfaringer, jeg bor i Randers.
Jeg må jo hellere være hjemme, da varerne vist ikke blivere med PostDK

Hilsen Ditte

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-05 09:47

Ditte Hansen wrote:
> [...]
> undervejs. Hvor lang leveringstid er der? Nogen erfaringer, jeg bor i
> Randers. Jeg må jo hellere være hjemme, da varerne vist ikke blivere med

Hej

Varerne kommer med PostDK, så de kommer nok i overmorgen, når du har fået
mailen fra Zooplus i dag

Mvh

Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : Ditte Hansen

Dato : 12-07-05 10:57

> Varerne kommer med PostDK, så de kommer nok i overmorgen, når du har fået
> mailen fra Zooplus i dag
>
> Mvh
>
> Tina

Hej Tina

Tak for hjælpen, så vil jeg se frem til leveringen af 2x15 kilo kattegrus,
når man ikke har bil, så er det med at være hjemme, når posten kommer.

Hilsen Ditte

Fra : Denise

Dato : 12-07-05 12:25

"Ditte Hansen" <dittehansen@besked.com> wrote in message

> Hej Tina
>
> Tak for hjælpen, så vil jeg se frem til leveringen af 2x15 kilo kattegrus,
> når man ikke har bil, så er det med at være hjemme, når posten kommer.
>
> Hilsen Ditte

Eller hvis du har et sted de kan stille det og du ikke er hjemme, så kan du
sætte en seddel på din postkasse med f.eks. "varer fra Zooplus må gerne
stilles ....", det plejer jeg at gøre.

--
Hilsen Denise
Frivillige donationer til vildkattesiden, se

Fra : maz

Dato : 12-07-05 12:46

Ditte Hansen wrote:
> [...]
> Randers.
> Jeg må jo hellere være hjemme, da varerne vist ikke blivere med PostDK

Jeg måtte vente 6 dage fra jeg bestilte varerne hos Zooplus. de til de blev
leveret af PostDk, og jeg var ikke hjemme, da de kom, da jeg ikke vidste
hvilken dag de ville levere. Det tog længere tid med levering end jeg havde
fået oplyst. Evt. kan du ringe til PostDk og høre om de kan sige dig hvilken
dag de forventer levering.

/M

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-05 14:13

maz wrote:

> [...]
> levering end jeg havde fået oplyst. Evt. kan du ringe til PostDk og
> høre om de kan sige dig hvilken dag de forventer levering.

Såvidt jeg erindrer, så var det over en weekend, du måtte vente....

Vi bestilte varer i sidste uge - om tirsdagen, fik mailen om onsdagen, og
fredag var varerne hos os
Har aldrig prøvet, at det varede længere.

Man kan ikke få oplyst, hvornår PostDK forventer levering, hvis man ikke har
et Track & Trace nummer, og det får man ikke oplyst fra Zooplus.

Mvh

Tina - 20 år i PostDK

Tina

Fra : maz

Dato : 12-07-05 15:19

Tina wrote:
> Såvidt jeg erindrer, så var det over en weekend, du måtte vente....
Det kan jeg ikke húske om det var, men det kan da godt passe ;) Men iflg
Zooplus selv måtte jeg vente længere end den leveringstid de selv angav mig
pr mail

> Vi bestilte varer i sidste uge - om tirsdagen, fik mailen om
> onsdagen, og fredag var varerne hos os
> Har aldrig prøvet, at det varede længere.
Så har jeg måske været uheldig

> Man kan ikke få oplyst, hvornår PostDK forventer levering, hvis man
> ikke har et Track & Trace nummer, og det får man ikke oplyst fra
> Zooplus.
Jeg ved, at Zooplus ikke benytter Track & trace, så nej, umiddelbart kan det
ikke spores. Men man kan jo forsøge at ringe om formiddagen og høre PostDk
ad om pakken er kommet (de kører vist ud med pakker om eftermiddagen)

Fra : maz

Dato : 12-07-05 15:29

Tina wrote:
> Tina - 20 år i PostDK
Ja okay, dén kan jeg vist ikke slå og må bøje mig :)

/M