GTA-SA: Stats
Fra : Colzen

Dato : 11-07-05 20:25

Hejsa.

Bare lige for at sammenligne lidt (hvis nogen har lyst) så har jeg smidt min
stats fil i dk.binaer.
Håber at andre vil gøre det samme.

Mvh
Colzen

Fra : Colzen

Dato : 11-07-05 20:27

> Hejsa.
>
> Bare lige for at sammenligne lidt (hvis nogen har lyst) så har jeg smidt
> [...]
Jeg ville gøre det, men den giver mig ikke lov. Jeg får følgende fejl:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'GTA-SA: Stats.', Konto:
'News', Server: 'localhost', Protokol: NNTP, Svar fra server: '441 437
UUencoded html', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer:
0x800CCCA9

Nogen ideer til hvorfor?

Mvh
Colzen

Fra : Lars

Dato : 13-07-05 09:08

On Mon, 11 Jul 2005 21:27:29 +0200, "Colzen"
<colzen@KOENcolzen.dk> wrote:

>Nogen ideer til hvorfor?

Sikkert et filter der skal forhindre HTML-posts. Zip eller rar
den og prøv igen.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Colzen

Dato : 13-07-05 09:53

> Sikkert et filter der skal forhindre HTML-posts. Zip eller rar
> den og prøv igen.

Du havde ret. Den er pakket til en rar fil og ligger der nu. Takker.

Mvh
Colzen

Fra : JL

Dato : 12-07-05 21:44

"Colzen" <colzen@KOENcolzen.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Bare lige for at sammenligne lidt (hvis nogen har lyst) så har jeg smidt
> min stats fil i dk.binaer.
> Håber at andre vil gøre det samme.

Arhgh!!! CyberCity har ikke dk.binaer på sin nyhedsserver. For ringe mand!

Fra : Lars

Dato : 13-07-05 09:09

On Tue, 12 Jul 2005 22:43:58 +0200, "JL" <news@net.dk> wrote:

>Arhgh!!! CyberCity har ikke dk.binaer på sin nyhedsserver. For ringe mand!

Brug newsbin.cybercity.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 15-07-05 14:45

> Arhgh!!! CyberCity har ikke dk.binaer på sin nyhedsserver. For ringe mand!

Det har arrownet og TDCs hurtige newsserver (dtext.news.tele.dk) heller
ikke!

Brian

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-07-05 01:03

On Fri, 15 Jul 2005 15:44:32 +0200, "Brian Lund"
<geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote:

>Det har arrownet og TDCs hurtige newsserver (dtext.news.tele.dk) heller
>ikke!

Joh Arrownet har så. For jeg har Arrownet og jeg har adgang til
Dk.binear
Flemming Jacobsen

Fra : Brian Lund

Dato : 16-07-05 19:10

> Joh Arrownet har så. For jeg har Arrownet og jeg har adgang til
> Dk.binear

Hvilken server bruger du?

Jeg bruger:
news.arrownet.dk

Og der er gruppen ihvertfald ikke!

Brian

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-07-05 23:04

On Sat, 16 Jul 2005 20:09:59 +0200, "Brian Lund"

>Hvilken server bruger du?
>
>Jeg bruger:
>news.arrownet.dk

Samme server jeg bruger

>Og der er gruppen ihvertfald ikke!

Jeg kan så se den og hente indæg derfra med Agent
Flemming Jacobsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-07-05 11:07

Brian Lund wrote:

> [snip] og TDCs hurtige newsserver (dtext.news.tele.dk) heller
> ikke!

dTEXT.news.tele.dk er også en non-binæer newsserver. Det ligger lidt i
navnet ;)

Og også en af grundene til at den er hurtigere.

Fra : Brian Lund

Dato : 16-07-05 19:09

> dTEXT.news.tele.dk er også en non-binæer newsserver. Det ligger lidt i
> navnet ;)
>
> Og også en af grundene til at den er hurtigere.

Jeps, til sidst blev TDCs binære server så langsom at jeg skiftede over til
dtext, jeg brugte alligevel aldrig binære grupper :)

Brian