Skærme
Fijala 3554
LG Flatron 915FT plus
Fra : S@ndman

Dato : 03-06-01 13:02

Hejsa,

Jeg er den lykkelige ejer af subj., men jeg synes det hurtigt skærmen bliver
fedtet, hvordan "pudser" jeg den bedst muligt og hvad skal jeg bruge..??

S@ndman

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 03-06-01 16:31

On Søndag 3. Juni 2001 14:01 S@ndman decided to write:

> [...]
>
> Jeg er den lykkelige ejer af subj., men jeg synes det hurtigt skærmen
> bliver fedtet, hvordan "pudser" jeg den bedst muligt og hvad skal jeg

En blød klud, og helst ikke andet - coatingen kan godt blive ødelagt af
f.eks. alkoholholdige rensemidler...

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12
GED/IT d-- s:- a-- c++++ UL++ P+ L++ E---- W++ N++ o K- w--- O M+ V?

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 03-06-01 22:59

Kan det være skadeligt at bruge skærmrens, som kan købes i
computerbutikker??

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 04-06-01 01:12

"Anders Rasmussen" <andersege@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Kan det være skadeligt at bruge skærmrens, som kan købes i
> computerbutikker??

I værste tilfælde ja, afhænger af coatningen, benyt istedet en blød klud
opvredet i varmt vand , evt. en let sulfo blanding hvis mange fedtfingre.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen