Et helt dusin killinger
Fra : Ida

Dato : 11-07-05 16:15

Hej alle

Nu er det vist tid til, at jeg præsenterer jeg for mine 2 kuld skønne
killinger

14. juni kom det første halve dusin til verden: 5 tøsepiger, 1 helt sort, 1
sort med hvidt og 3 sortmakrel med eller uden hvidt samt en enkelt hane i
kurven, der er sortmakrel med hvidt.

25. juni kom sidste halvdel af dusinet, denne gang 2 skønne tortie piger,
den ene med hvidt, og 4 store drenge..1 sort, 1 sort med hvidt bicolour, 1
sort blotched og 1 sort med hvidt.

Alle trives i killingekravlegården og mødrene deles pænt om dem alle. De
store er der ved at være god fart på, hvor de små mest triller rundt på
deres runde maver

Billederne af dem alle er opdateret så sent som for 5 minutter siden

Ida

--

www.maine-coons.dk
Nu med killinger

Fra : Eva Schmidt

Dato : 11-07-05 17:13

"Ida" <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sort blotched og 1 sort med hvidt.
>
> Billederne af dem alle er opdateret så sent som for 5 minutter siden

Hej Ida

Hvor er de dog dejlige, jeg kan godt forstå, at du er stolt af dem.
Tak for kigget.

mvh Eva

Fra : Ida

Dato : 12-07-05 20:41

--

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Ida
>
> Hvor er de dog dejlige, jeg kan godt forstå, at du er stolt af dem.
> Tak for kigget.
>
> mvh Eva

Tak for komplimentet Eva - ens egne 'unger' er jo altid de lækreste, så det
varmer extra

Ida

www.maine-coons.dk
Nu med killinger