Hyperlink på klassebillede...
Fra : Carlsen

Dato : 11-07-05 16:06

Hej NG...
Jeg er endnu ikke begyndt på projektet (andet end på papiret og i hovedet),
men spørger alligevel:

Hvordan laver man hyperlink på hver enkelt person på fx et klassebillede?

Kan man lave en "mouse-over", så et billede og en beskrivelse af personen
kommer op i en anden celle og selve billedet af klassen bliver stående
(ehh...det lyder vist lidt rodet men håber I forstår^^)?

God sommer

-LC

--
Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Viggo

Dato : 11-07-05 18:00

"Carlsen" <FJERNcarlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer op i en anden celle og selve billedet af klassen bliver stående
> (ehh...det lyder vist lidt rodet men håber I forstår^^)?

Se under "hotspot"
--

Vh
Viggo