Urinsex.
Fra : rex

Dato : 11-07-05 09:00

Hej andre her der har har erfaring med urinsex
og hvad er jeres oplevelse af det, selv syntes jeg det er vildt fedt

hilsen bifyren

Fra : tina

Dato : 11-07-05 15:35

"rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej andre her der har har erfaring med urinsex
> og hvad er jeres oplevelse af det, selv syntes jeg det er vildt fedt
>
> hilsen bifyren

Ingen erfaringer, men bare tanken KLAMT. *G*

Fra : Paul

Dato : 11-07-05 16:38

"tina" <tije@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Ingen erfaringer, men bare tanken KLAMT. *G*

Årh... tager du pis på mig?

M.v.h.

Paul

Fra : tina

Dato : 12-07-05 12:43

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.dk> skrev i en meddelelse

> "tina" <tije@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Årh... tager du pis på mig?

Jeps en stor fed stråle *LOL*

Tina

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-07-05 17:21

"tina" <tije@tdcspace.dk> wrote in message

> "rex" <sjrex@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ingen erfaringer, men bare tanken KLAMT. *G*

Subscribe...

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-07-05 21:53

[rex | Mon, 11 Jul 2005 10:00:07 +0200]

>Hej andre her der har har erfaring med urinsex
>og hvad er jeres oplevelse af det, selv syntes jeg det er vildt fedt

Som en del af et dominans/rollespil, er det ret fedt at praktisere bare
engang imellem. Det kan dog være lidt svært, da 'den' bliver ret hurtigt
stiv af det :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-05 11:47

On Mon, 11 Jul 2005 10:00:07 +0200, rex <sjrex@hotmail.com> skrev:

>Hej andre her der har har erfaring med urinsex
>og hvad er jeres oplevelse af det, selv syntes jeg det er vildt fedt
tja jeg er blevet tændt på flere forskelligt ting med årene, tis er
ok hos mig.

>hilsen bifyren

ja også det.

--
Vh Per

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 21:19

> Hej andre her der har har erfaring med urinsex
> og hvad er jeres oplevelse af det, selv syntes jeg det er vildt fedt
>
> hilsen bifyren

Det var dog en meget uddybende forklaring du var kommet med her.. især kan
jeg godt lide sagligheden i så kort et indlæg - det er jo tydeligt for
enhver at du ikke bare skriver et indlæg for at skrive, men at du vitterligt
har noget på hjerte..

men for at svare på spørgsmålet:
nej.. og idéen at pisse på en jeg holder af, eller blive pisset på, tænder
mig absolut ikke.. hvis man så er tilpas narcissistisk (staveplade?) anlagt,
kan man så ikke bare pisse på sig selv, og have det fedt med det?

__
MVH
Brian