Alm. abonnement til 3-telefon
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-07-05 19:49

Hej!

En af mine venner overvejer at købe en 3-telefon (LG 8120) og bruge den med et
alm. simkort til Telmore. Det er der vel ingen problemer i oder? Selvfølgelig
går kameraideen fløjten... :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som kun mener, at der findes dumme svar )

Fra : Erling Simonsen

Dato : 10-07-05 20:27

Kim Voss Schrader skrev:
> [...]
> med et alm. simkort til Telmore. Det er der vel ingen problemer i oder?
> Selvfølgelig går kameraideen fløjten... :)

Ingen problemer. Jeg har selv en LG 8130 og bruger en Unotel-kort (TDC's
net) uden problemer.
mvh
Erling S.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-07-05 23:32

> En af mine venner overvejer at købe en 3-telefon (LG 8120) og bruge den
> med et alm. simkort til Telmore. Det er der vel ingen problemer i oder?
> Selvfølgelig går kameraideen fløjten... :)

Ingen problemer. Han skal bare ikke kunne forvente at få support til noget
af Telmores support (til opsætning af MMS, WAP osv.,) ligesom telefonen nok
heller ikke er godkendt til brug på TDC's netværk. Opstår der problemer, er
det således hans eget ansvar at finde en løsning.

Der var for eksempel problemer med flere Samsung telefoner på Telias netværk
(Ericsson,) og eneste løsningsmodel var at skifte over på Oranges netværk
(Nokia,) indtil teknikerne havde fundet en løsning. Telefonerne var ikke
godkendt, og det var således ikke Telias problem, hvis de ikke virkede.

--
Mvh. Jesper

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-07-05 09:52

Hej!

Tak for svarene til jer begge :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 17:05

Husk lige at få den oplåst:) www.chronograph.dk kan gøre det i butikken på
Istedgade. Hvem eller der kan gøre ved jeg ikke, men har selv ringet rundt
en overgang få at finde en der kunne og det var ikke mange.

Med venlig hilsen

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland