Kvinder og dominans
Fra : Kim Jensen

Dato : 10-07-05 17:24

Hej

Jeg har nu gennem mit kort 30-årige liv været sammen med en del kvinder...

Alle uden undtagelse - har tændt på, at jeg har været den styrende /
dominerende.

Nogen var til "hård" andre til mild dominans. Men alle havde det til fældes,
at de tændte på det dominernede aspekt. Nu er mit sprøgsmål så... er det kun
mig der støder ind i de kvinder? .. eller er det ret almindligt? (ikke fordi
det gør noget :) )

Kim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-07-05 21:05

On Sun, 10 Jul 2005 18:24:27 +0200, "Kim Jensen" <none@none.no> wrote:

> [...]
>mig der støder ind i de kvinder? .. eller er det ret almindligt? (ikke fordi

var din mor ligesådan =?

--

Mv.
Bo M Mogensen

I know what to do and I`m not doing well!
( marlyn Manson )

Fra : PerX ...

Dato : 11-07-05 02:00

In article <cZGdnT-mKvQv1kzfRVn-3w@giganews.com>, none@none.no says...
> [...]
> mig der støder ind i de kvinder? .. eller er det ret almindligt? (ikke fordi

Måske bliver du bare automatisk tiltrukket af den slags kvinder? :)

(Selv om der er jo politisk ukorrekte holdninger der siger at det
genetisk er sådan at kvinder vil have mage der er stærkere end dem :)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 11-07-05 06:17

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> (Selv om der er jo politisk ukorrekte holdninger der siger at det
> genetisk er sådan at kvinder vil have mage der er stærkere end dem :)

Godt så!

Lad mig være den første til at melde mig under de politisk ukorrekte's fane.

mange hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 11-07-05 16:41

In article <42d200d7$0$73112$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Godt så!
>
> Lad mig være den første til at melde mig under de politisk ukorrekte's fane.

Nusle, politisk ukorrekt - who would have thought *G*

Fra : nusle nuslesen

Dato : 11-07-05 17:08

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nusle, politisk ukorrekt - who would have thought *G*

*LOL*

mange hilsner

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-07-05 07:00

PerX ... wrote:

> Måske bliver du bare automatisk tiltrukket af den slags kvinder? :)

Eller omvendt, men det var jo det, spørgsmålet gik på.

Med venlig hilsen
Børge