jensers luderkøb/privatlivets ukrænkelighe~
Fra : andropov

Dato : 10-07-05 07:16

Nusle skrev:
>Nu havde jeg læst det, det var ikke svært at finde.
>Hvis du så gør dig den ulejlighed at checke op på tingene,
>så vil du erfare, at sexolog-uddannelsen ikke nødvendigvis
>er autorisationsberettiget, og at sådan som vilkårene er
>pt. kan snart sagt hvem som helst kalde sig sexolog.

>Joan Ørting er ikke autoriseret

Ifølge nedenstående har Joan Ørting vistnok praktisk erfaring med stor
negermand og lesbisk sex og eneste sexolog med praktisk sexologisk
uddannelse. Praktik er vel ikke at foragte :)

Jeg er den eneste dansker, der har en praktisk sexologisk uddannelse,
hvor man dyrker sex som en del af uddannelsen og lærer på den måde.
Første dag jeg var på skolen i Holland, kom jeg ind i et stort
undervisningslokale med madrasser på gulvet sammen med mit hold. Der
fik vi besked på at tage tøjet af og vælge en partner - eller to. Det
var op til os.
Og så havde vi gruppesex, mens lærerne stod langs væggen og
observerede.
Jeg var single og syntes, det var helt vildt sjovt. Vi prøvede alt .
Havde man ikke været sammen med en kvinde eller en negermand - eller
to og tre mænd, så var man det.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 21:23

*snip*
> [...]
> var op til os.
> Og så havde vi gruppesex, mens lærerne stod langs væggen og

var man single, så havde jeg da lige en uddannelse der skulle tages :p

__
MVH
Brian