VPN klient til Pocket Pc 2003 mod Cisco 30~
Fra : Lars Godthaab

Dato : 09-07-05 17:49

Hej

Er der nogen der har kendskab til en IPSEC VPN klient der kan køre på en
HP
IPAQ med Pocket Pc 2003.

Jeg har prøvet at få den indbyggede klient til at virke med ipsec, men det
lykkedes ikke. (det lykkedes med PPTP, men det er for usikkert)

Den skal kobles op imod en Cisco 3005, helst med 3DES eller bedre.

Mvh

Lars

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 10-07-05 10:43

Lars Godthaab wrote:

> Er der nogen der har kendskab til en IPSEC VPN klient der kan køre på en
> HP
> IPAQ med Pocket Pc 2003.

Ifølge rygterne skulle AnthaVPN kunne.

Knus
Regnar

Fra : Lars Godthaab

Dato : 11-07-05 22:47

Hej Regnar

Den må jeg lige titte lidt på.

Mvh
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-05 17:51

> Den skal kobles op imod en Cisco 3005, helst med 3DES eller bedre.

Movian fra Certicom (tror jeg nok)

Frank