Magnus og Myggen
Fra : Nero-Wolfe

Dato : 09-07-05 17:34

Hej !!!!
Jeg har lige købt Magnus og Myggen skumlesens skygge.
Kører windowsxp med sp2
Får denne fejlbesked når jeg vil instalerer spillet
C:\windows\system32\autoexe.nt.systemfilen er ikke egnet til at kører MS-Dos
og microsoft windows programmer.
Hvad gør jeg ??????
er der noget at gører ???
Nero

Fra : Marianne

Dato : 09-07-05 18:20

> [...]
> Får denne fejlbesked når jeg vil instalerer spillet
> C:\windows\system32\autoexe.nt.systemfilen er ikke egnet til at kører

Hmmm - jeg har da spillet spillet på en windows-maskine.

Det, jeg kan foreslå dig, er at lægge en genvej ud på skrivebordet (det har
du sikkert allerede). Klik på genvejen een gang, højreklik, vælg
properties/egenskaber, vælge fanen combatibility/kompatibilitet, sæt hak i
feltet 'run this program in compatibility mode for' ... og vælg så fx
Windiew95. Måske skal du også klikke nogle af display settings af (se evt.
spillets manual).

Håber det duer.

mvh
marianne

Fra : Ole

Dato : 10-07-05 13:34

"Nero-Wolfe" <nero-wolfe@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Får denne fejlbesked når jeg vil instalerer spillet
> C:\windows\system32\autoexe.nt.systemfilen er ikke egnet til at kører

Jeg prøver igen , fik trykket reply , ikke reply group.

Prøv at finde "\windows\repair\" folderen , der burde den ligge, så kopiere
du den til "\windows\system32\" så burde det virke.
Du skal have" vis systemfoldere" slået til.
( ikke sikker på at den hedder det på dansk, jeg har engelsk Winxp pro)

Ole

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 10-07-05 20:11

"Ole" <ole@NOSPAMmogensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du skal have" vis systemfoldere" slået til.
> ( ikke sikker på at den hedder det på dansk, jeg har engelsk Winxp pro)

Nero