Roaming i Sverige, hvem er billigst?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 08-07-05 21:07

Vi har Unotel (TDC's net) og skal i næste uge på ferie i Sverige, hvem er
billigst at roame hos der ovre??

Mvh Henrik

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 08-07-05 21:11

Hej Henrik.

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Vi har Unotel (TDC's net) og skal i næste uge på ferie i Sverige,
> hvem er billigst at roame hos der ovre??

Der er et link på www.unotel.dk:

http://www.tdcmobil.dk/portal/erhverv/international/roaming/priser_og_daekning/index.jsp

Mvh.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 08-07-05 21:57

> [...]
> Nur E-Mails mit "RE:" in "subject" werden gelesen.
> Der læses kun e-mails med "RE:" i "subject".
> Roaming in Dänemark - dänische Prepaid-Karte

Det har jeg set, men der er da mange flere end to teleselskaber i sverige???

Desuden er de grotesk dyre, derfor MÅ der være nogen der er billigere....

Mvh Henrik

Fra : Fischer

Dato : 09-07-05 06:17

> Det har jeg set, men der er da mange flere end to teleselskaber i
> sverige???

Hvis du trykker på "næste", kommer et tredje frem.

> Desuden er de grotesk dyre, derfor MÅ der være nogen der er billigere....

Nix. Det er prisen for at roame med et dansk nummer i Sverige. Skal i øvrigt
selv derover på sommerferie i år.

Kan anbefale at slukke mobilen (husk lige at slette al viderestilling) det
meste af tiden og nyde ferien i stedet.

*Fischer

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 09-07-05 09:49

Hej igen.

Fischer wrote:

> [...]
> øvrigt selv derover på sommerferie i år.
>
> Kan anbefale at slukke mobilen (husk lige at slette al viderestilling) det

Jeg kan anbefale http://www.globalsim.net. Med dette sim-kort får du gratis
samtalemodtagelse i næsten hele Europa (under et mobilnummer fra
Liechtenstein hvor kortet er hjemme) samt priser for udgående opkald mellem
dkr 3,- og dkr 5,-. Det er et callback-system, så det kan ikke bruges til
GPRS, MMS, HSCSD, men til SMS og tale.

Produktet financeres bl.a. på høje interconnect-afgifter til det
liechtensteinske mobilnummer, så det vil blive dyrt at ringe til dig, mens
du slipper for at betale for samtalemodtagelsen.

Mvh.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-07-05 22:08

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> wrote in message

> Det har jeg set, men der er da mange flere end to teleselskaber i
> sverige???
>
> Desuden er de grotesk dyre, derfor MÅ der være nogen der er billigere....

Ja!

3´ har gratis roaming på 3´ nettet i sverige... Dvs man kan modtage opkald
gratis og ringe til Danmark til normal takst. til opkald til sverige er det
så udlandstakt til sverige....

Men nu er det jo kun en uge du snakker om.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 11-07-05 22:15

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:ku-dnfU6keA_Qk_fRVn_vg@giganews.com...
> [...]
> det så udlandstakt til sverige....
>
> Men nu er det jo kun en uge du snakker om.

Ja, men tak for infoen alligevel...

Henrik

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 09-07-05 17:25

Ok, vi tager Comviq....

Men hvad koster det os hvis der er en der ringer til hvor vi IKKE
tager telefonen?

Og hvad koster det os at sende MMS hjem?

SMS er vel 2.00 eller 2.70 kr?

Henrik

Fra : Fischer

Dato : 10-07-05 05:34

> Men hvad koster det os hvis der er en der ringer til hvor vi IKKE
> tager telefonen?

Hvis du hjemmefra har slået viderestilling til mobilsvar fra, så koster det
ikke noget.

> Og hvad koster det os at sende MMS hjem?

Det tror jeg slet ikke man kan.

> SMS er vel 2.00 eller 2.70 kr?

2,49 kr. med Comviq.

*Fischer

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 10-07-05 09:59

Hej.

Fischer wrote:

> Det tror jeg slet ikke man kan.

Jeg er sikker at det er vel muligt. Prisen er den man ville betale for en
indenrigs MMS (kr 2,50) plus prisen for datamængden (kr 0,6423 per 10 KB hos
Telia, kr 0,108 per 1 KB efter kr 1,08 for de første 10 KB hos Vodafone
Europolitan, kr 0,05255 per KB /MB hos Comviq/Tele2).

Billigst er så Comviq/Tele2. En MMS med 50 KB koster kr 2,50 + kr 2,6275 =
kr 5,1275.

Mvh.