En til kat..??
Fra : Louise Hansen

Dato : 08-07-05 18:21

Hej alle..!!

Min kæreste og jeg har en dejlig kat som vi adopterede i april måned han
er 2 1/2 år gammel og han er kastateret! Men Brian (som han hedder) går
og keder sig lidt fordi der ikke er nogen at lege med når vi er hjemme!!
Så vi overvejer at købe en til, men vi ved ikke om Brian kan sammen med
en hankat?? Vi vil meget gerne hører fra andre som har nogen erfaringer!!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 09-07-05 02:22

Vi har 3 hankatte... en er kastreret... og der er ingen problemer.

Hvis der en sjælden gang opstår problemer løser de det selv... ...

Få du blot en kat mere....

Søren