Orange (Mobilix) tilbud ....
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 03-06-01 13:32

Er der nogen som har hørt hvad det er for et vildt tilbud
Orange tilbyder på onsdag ???
- noget med Nokia 3310...

Claus Rasmussen

Fra : Henning

Dato : 03-06-01 14:46

On Sun, 3 Jun 2001 13:32:29 +0100, "Claus Rasmussen"
<tvmania@get2net.dk> wrote:

>Er der nogen som har hørt hvad det er for et vildt tilbud
>Orange tilbyder på onsdag ???
>- noget med Nokia 3310...

Vildt tilbud? Ifølge deres reklame, som netop er dumpet ind ad døren,
er det eneste "vilde" en konkurrence, hvor du kan vinde den omtalte
telefon.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-06-01 23:10

Hej

"Claus Rasmussen" <tvmania@get2net.dk> wrote:

>Er der nogen som har hørt hvad det er for et vildt tilbud
>Orange tilbyder på onsdag ???

Formentlig noget i stil med Sonofon´s Variant abb.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Henning

Dato : 03-06-01 23:31

On Mon, 04 Jun 2001 00:09:34 +0200, Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org>
wrote:

>Hej

>Formentlig noget i stil med Sonofon´s Variant abb.

Nåh - det var det han mente?
Jeg fik et brev fra dem i går omkring et nyt produkt - Orange Match.
Det minder om Sonofons Variant, hvor dit abonnement automatisk skifter
efter hvor meget du taler og hvor mange SMS'er du sender.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 03-06-01 23:20

"Claus Rasmussen" skrev:
> Er der nogen som har hørt hvad det er for et vildt tilbud
> Orange tilbyder på onsdag ???
> - noget med Nokia 3310...

Af det jeg kan huske fra vinduet i den lokale 2talbutik er det en Nokia 3310
til 699 kr. og noget ala Sonofon Variant med månedligt abonnement på 25 kr.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Gør det du er mindst ringe til,
det gør vi - Danske Bank

Fra : Lusk666

Dato : 06-06-01 11:30

De har en Nokia 3310 på tilbud til 495,-

Hvis der er problemer, så prøv at ringe til dem på 80404040
De skulle kunne bekræfte det !

MVH
Lusk666