Hvilken weblog?
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 08-07-05 00:12

Jeg overvejer at tilknytte en weblog til min hjemmeside.

I første omgang ønsker jeg ikke at det skal betyde nogen ekstra udgifter.

I den forbindelse vil jeg være taknemmelig for nogle anbefalinger.

Er der nogle gode gratis værktøjer som kan integreres på min hjemmeside?

Eller skal jeg fra min hjemmeside linke til en ekstern blog-service?

Hvilke services kan I anbefale?

Hvilke features og funktionaliteter skal jeg være opmærksom på?

mvh,

Mikkel

Fra : Henny

Dato : 08-07-05 00:19

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I den forbindelse vil jeg være taknemmelig for nogle anbefalinger.
>
> Er der nogle gode gratis værktøjer som kan integreres på min hjemmeside?

http://wordpress.org

Du skal have adgang til MySql

Mvh.

Henny

Fra : John Sahl

Dato : 09-07-05 11:16

Henny wrote:
> http://wordpress.org

Kan også kun anbefales her fra.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-07-05 21:08

jeg bruger www.smartlog.dk

--
MVH
Lars Raaby

Fra : en kvinde

Dato : 08-07-05 21:25

Kan varmt anbefale dette reklamefri script på en webblog, som let lader sig
integrere på egen side og uden brug af database.
http://www.mylittlehomepage.net/

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 09-07-05 00:18

Tak for alle forslagene.

Jeg har også fået anbefalet blogger.com (fra Googlekonsortiet).

Jeg synes det ser godt ud:
gratis
ingen reklamer! (bortset fra reklamen for blogger.com i sig selv)
kan integreres på mit eget site

- har I nogen kommentarer til den løsning/til blogger.com?

Mikkel