firefox og profil ?? den har byttet den ??~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-07-05 17:45

Ja alle bogmærker etc favoritter er væk Æv...
Der var noget med en profil den ville lave og jeg klikker bare videre, dumt
nu ligner det jo ikke sig selv mere

Hva gør man så ???

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Hans

Dato : 07-07-05 17:52

Eg Egemarke wrote:
> Ja alle bogmærker etc favoritter er væk Æv...
> Der var noget med en profil den ville lave og jeg klikker bare
> videre, dumt nu ligner det jo ikke sig selv mere
>
> Hva gør man så ???

Luk Firefox og kontroller at firefox ikke står i processer i joblisten. Hvis
den gør så luk processen.

Start firefox i safe mode og vælg den rigtige profil på listen.

Hans

Fra : Mikkel U.

Dato : 07-07-05 17:53

Eg Egemarke wrote:
> Ja alle bogmærker etc favoritter er væk Æv...
> Der var noget med en profil den ville lave og jeg klikker bare videre,
> dumt nu ligner det jo ikke sig selv mere
>
> Hva gør man så ???

Hvis du kan komme i tanke om præcist hvad du gjorde, ville det være
en stor hjælp, hvis nogen skal kunne hjælpe dig videre.

Prøv at gå i start -> kør og skriv : firefox.exe -profilemanager

Hvor mange profiler ser du herinde ?

NB : Du skal have firefox lukket når du udfører ovenstående.

http://www.mozilla.org/support/firefox/profile

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-07-05 17:57

Ahhh Bukker og skraber..... Flot.
Usenet er altså en dejlig ting når man får "pillet" for meget ved ting man
ikke ved en dyt om
Perfekt med et lynende svar
Problemet er løst

Fra : Mikkel U.

Dato : 07-07-05 18:04

Eg Egemarke wrote:
> Ahhh Bukker og skraber..... Flot.
> Usenet er altså en dejlig ting når man får "pillet" for meget ved ting
> man ikke ved en dyt om
> Perfekt med et lynende svar
> Problemet er løst

Hvad var der sket, så ?

/mikkel

Fra : Eg Egemarke

Dato : 07-07-05 18:34

Jamen den havde da lavet en NY profil, som selvfølgelig var helt tom !
Så nu er den tilbage til den gamle igen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-07-05 22:04

> Prøv at gå i start -> kør og skriv : firefox.exe -profilemanager
>
> Hvor mange profiler ser du herinde ?

når jeg gør det (har osse lige mistet alle bookmarks på mystisk vis) ser jeg
nu kun default og det er som det skal være, men når jeg finder mappen
Profiles, er der i den 2 mapper, men indholdet i dem er forskelligt -
hvorfor er der 2 mapper, når jeg aldrig har haft mere end en profil? - skal
begge mapper være der eller kan jeg slette en?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight