madskåls protest marchen
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 07-07-05 15:35

Hej

Her i morges stod kæresten stod op og fik tjekket mailboksen. Mens han
sad der, hørte han godt Pjevs rumstere rund i hans madskål og hans
flytten rundt med skålen. MEn pludseligt opdagede han at Pjevs stod inde
i ved siden af ham med sin madskål i munden. Det er en af de lette
plastikskåle, så derfor kunne han godt løfte det. Men Pjevs fik båret
ind i stuen og efter han har havde smidt den, så skældte han ud, da hans
madskål var gabende tom. Så tog han skålen igen og bar den tilbge til
køkkenet. Nu kunne kæresten godt regne ud af det var en meget stor
katastrofe at madskålen var tom og at der skulle gøre noget nu. Derfor
blev skålen fyldt og så var der ro i huset.
Den kat er ikke til at forstå. Så er det godt at han ikke kan slæbe
rundt på kattebakken.

mvh Cindie

Med venlig hilsen
Cindie Iwersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 15:47

"Cindie Iwersen" <wroenskaKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>

>klip<

*LOL* Jeg er helt sikker på, at katte har humor.

Tina
/der stadig klukker af grin

Fra : PuntoFisken

Dato : 09-07-05 07:05

> [...]
> ind i stuen og efter han har havde smidt den, så skældte han ud, da hans
> madskål var gabende tom. Så tog han skålen igen og bar den tilbge til

Kvik missekat! *LOL*

Fra : Hanne Dahl

Dato : 09-07-05 08:09

Tænk vis det havde været katte bakken