hjælp låsekode nokia 6600
Fra : kim ell

Dato : 07-07-05 10:00

hej er der nogen af jer kloge folk her derkan fortællehvad jeg gør har på et
tidspunkt lavet en låse kode, men har glemt koden skal skifte mit sim kort
,,hjælp hvad gør jeg

--
venligst kim ell
som kører

Fra : Jørgen

Dato : 08-07-05 06:56

"kim ell" <k.e@(fjern det her)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> tidspunkt lavet en låse kode, men har glemt koden skal skifte mit sim kort

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så løses dit problem ved at bruge din PUK
kode. Derved slettes din PIN-kode, og du kan selv lave en ny.

Hvis du heller ikke har PUK-koden, er der vist ikke andre muligheder end at
rekvirere et nyt SIM-kort med tilhørende nye koder.

Jeg har efter et sindrigt kodesysten omsat min PUK-kode til bogstaver og
klæbet dem på telefonens batteri. Så har jeg altid en indgangsnøgle ved
hånden, hvis jeg f.eks. på en rejse får tastet koden for mange gange, og den
går i baglås.

Held og lykke
Jørgen

Fra : kim ell

Dato : 08-07-05 15:17

om igen det er min søns tlf som jeg har lavet en låsekode på i det tilfælde
han skulle miste den så ingen andre skulle kunne bruge den men nu er det
sådan at jeg har glemt hvad kodener det er næsten et år siden jeg lavede
den,, står og skal skifte sim kort i den men den acceptere kundet simkort
som sad i tlf da jeg oprettet koden

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 10-07-05 16:41

> [...]
> lavede den,, står og skal skifte sim kort i den men den acceptere kundet
> simkort som sad i tlf da jeg oprettet koden

Hvis du ikke har ændret den er den som standard 12345

-Michael

Fra : kim ell

Dato : 10-07-05 21:11

ja det er jeg klar. jeg har selv ændretdenpå et tidspunkt, min søn tabte sin
tlf men heldigvis var der en ærlig sjæl der havede fundet den,, efter den
gang ændrede jeg koden hvis han skulle være uheldig at miste den igen så den
ikke kan bruges af andre,, ja jeg kan så heller ikke bruge den ,, da jeg har
glemt den forb..... kode

--
"Michael Salomonsen" <michaels.fjerntal1234@multicom.dk> skrev i en
meddelelse news:1121010088.96618.0@demeter.uk.clara.net...

Fra : Michael Madsen

Dato : 11-07-05 17:27

jeg ved om dette hjælper men den går tilbage til det den var som ny
For at lave en god seriøs formatering skal man holde * (stjerne), tast 3 og
grøn knap inde mens men tænder mobilen..

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 17:28

Husk så lige også at fortælle manden at hans søn's telefonbog og alle
installerede programmer går tabt!

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

"Michael Madsen" <mich@madsen1.tdcadsl.dk(fjern 1 tal )> skrev i en
meddelelse news:42d29ddc$0$98637$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : kim ell

Dato : 21-07-05 03:11

heller ikke så godt men det er trods alt bedre end ikke at
kunne bruge tlf'en prøvede at sætte det gamle simkort i det vil den godt
acceptere kan jeg så ikke lave en backup i pcsuite og så formattere tlf
bagefter ,,og så installere det hele igen ??????