Godt sted at få fat i en kat i Hobro omegn
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 07-07-05 08:58

I tilknytning til mit tidligere indlæg "ny kat?" har vi bestemt os til at vi
vil anskaffe os en ekstra kat.

Vi har kig på et kat, vi kan købe gennem en af min kones kollegaerer. Der er
blot to hager ved det, vi kan måske ikke få den før august/september, og vi
ville gerne have den så tidligt som muligt, mens vejret er godt, så vores
"gamle" kat kan være ude en del i starten, til de kan enes. Desuden er det
en hunkat, og vi er ikke interesseret i killinger.

Emil (vores gamle kat) er hentet på en gård, og det har jeg det fint med,
når det gælder den første kat, men når nu vi skal anskaffe nummer to, så vil
jeg helst have en et sted fra hvor man er ret sikekr på at der ikke følger
diverse sygdomme med...Vi har ikke noget i mod at hente en kat på et
dyreinternat, men ligger der nogen her i nærheden af Hobro? samt kan de fås
på omkring ½ år gamle, sådanne steder...??

Desuden er der jo også problemet at jeg er meget i mod at give ret mange
penge for en kat, for jeg holder lige så meget af vores gårdkat Emil som
ikek har kostet en klink, som jeg ville gøre for en rasekat jeg havde givet
2000-3000 for....

Så nogle gode ideer...

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : karsten & Pia

Dato : 07-07-05 09:54

klip
> dyreinternat, men ligger der nogen her i nærheden af Hobro? samt kan de
> fås på omkring ½ år gamle, sådanne steder...??

klip

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internater?openview&exp=af4e4ead8a84f31ac1256b740068a2ad

går du ind her ser du alle internater i landet og trykker du så på kat
kommer alle katte frem, mon ikke der skulle være en sød kat til jer.

MVH Pia

Fra : Denise

Dato : 07-07-05 10:46
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 07-07-05 11:19

Brian, Rikke & Kristian skrev i en meddelelse...

> Vi har ikke noget i mod at hente en kat på et dyreinternat, men ligger der
> nogen her i nærheden af Hobro? samt kan de fås på omkring ½ år gamle,
> sådanne steder...??

Der er også Kattens Værns internat i Randers på Vorup Dyrehospital.

Du kan finde adresse, telefonnummer og åbningstid på hjemmesiden
www.vorupdyrehospital.dk

Der er også billeder af internatkattene, men det er ikke aktid de er helt up
to date, så ring hellere og tjek med dem inden I møder op. Jeg har selv en
af deres tidligere internatkatte, så jeg kan skrive under på at det er
farligt at tage en "kigger"

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Andrea

Dato : 07-07-05 21:02

> [...]
fås
> på omkring ½ år gamle, sådanne steder...??

Hvad med nærmeste dyrehospital. De bugner sikkert med killinger i
øjeblikket, og så får du helbredet tjekket med det samme. Husk at bede dem
om at gi' den ormekur...
Kristina (der selv har fået en lille guldklump på den måde)