Mono eller Stereo
Fra : Verner

Dato : 06-07-05 22:19

Flere af Nokia's mobiler har både FM radio og kan afspille MP3 filer.

Som jeg kan læse det, er FM radioen i stereo, men MP3 kan kun afspille
i Mono !

Er det korrekt opfattet ?

Verner

Fra : Giraf

Dato : 06-07-05 22:32

Verner wrote:
> Flere af Nokia's mobiler har både FM radio og kan afspille MP3 filer.
>
> Som jeg kan læse det, er FM radioen i stereo, men MP3 kan kun afspille
> i Mono !
>
> Er det korrekt opfattet ?

http://www.nokia.dk/phones/6230i/features.php

"MP3/AAC/M4A-stereomusikafspiller"

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 17:30

Nokia 6600 er mono Mp3 men stereo radio. Dog siges det, har ikke fået det
bekræftet, at hvis man bruger headset så er Mp3 stereo. Ring til Nokia:)

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland