Tape på kat...
Fra : Andrea

Dato : 06-07-05 21:36

Er der nogen der kan huske filmen, hvor en japaner sætter tape på ryggen og
maven af sin kat? Har nogen et link til den film...?
Mvh. Kristina (som synes det ser umådeligt sjovt ud, men ikke nænner at
teste det på sine egne små misse-piger...)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-07-05 22:03

http://www.compfused.com/directlink/423/

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Denise

Dato : 07-07-05 17:59

Sabina Hertzum wrote:

> http://www.compfused.com/directlink/423/

Ha ha, ja den er godt nok god selvom det er lidt synd for katten.

Kristina, jeg kan godt forstå du ikke tør eksperimentere med katten, man ved
aldrig
hvordan den reagerer.
Jeg var da engang for længe siden ved at komme galt afsted med et
klistermærke, men det er selvfølgelig fordi jeg har en besynderlig kat -
altså Blonde (har fortalt det før).
Jeg var ved at klippe noget stof, og han stak hele tiden snuden ned i stof
og saks. For at få lidt
fred, tog jeg klistermærket der sad på stoffet med pris på og satte på hans
pote, så kunne han beskæftige sig lidt med det tænkte jeg.
Men SÅ tog fanden ved katten, han løb ud i løbegården, ind i stuen og frem
og tilbage
alt mens han rystede poten for at få den af, han var direkte bange. Vi for
efter ham for at fange ham for at få den af, men vi kunne overhovedet ikke
fange ham. Endelig røg mærkaten af og vi kun ne ånde lettet op, godt
chokerede, og katten var så igen hel "normal".
Og SÅ fik jeg lige en skideballe af manden, "hvordan jeg dog kunne finde på
det", men jeg anede jo
ikke at han ville reagerede sådan, på et skallet klistermærke. Han har jo
nok troet det var et dyr, altså hvis den kat overhovedet kan tro noget som
helst

--
Hilsen Denise

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : Janner

Dato : 07-07-05 19:40

> Ha ha, ja den er godt nok god selvom det er lidt synd for katten.

Ja synd...... ham lorte japseren burde selv tapes ind og røv pules med en
frossen kalkun medister ! Så kan han lære det !

Hygge

Jan

Fra : johny møller

Dato : 07-07-05 20:26

øv jeg kan ikke se den

Fra : Andrea

Dato : 07-07-05 20:58

> http://www.compfused.com/directlink/423/
>
> --
> Knus, Sabina
> Se vores sunde, smukke og charmerende persere på
> http://www.dkshadowfax.dk

Uh, hvor træls. Jeg kan heller ikke afspille den... Selvom jeg har windows
media player. Hvad bruger du til at afspille den?
Kristina

Fra : JytteJ

Dato : 07-07-05 22:32

"Andrea" <no.email@my.box> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mvh. Kristina (som synes det ser umådeligt sjovt ud, men ikke nænner at
> teste det på sine egne små misse-piger...)

Jeg fatter ikke, at det skulle være sjovt, at drille et dyr som er afhængig
af menneskers nåde og bamhjertighedden måde. Jeg synes det er decideret
frastødende.

JytteJ

Fra : Kate

Dato : 08-07-05 07:19

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in

> Jeg fatter ikke, at det skulle være sjovt, at drille et dyr som er
> afhængig af menneskers nåde og bamhjertighedden måde. Jeg synes
> det er decideret frastødende.

Kan kun give dig ret. Jeg så den, men blev dog rigtigt gal over at man
kunne more sig over at gøre det mod den stakkels kat.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 08-07-05 08:06

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in message

> [...]
afhængig
> af menneskers nåde og bamhjertighedden måde. Jeg synes det er decideret

Ja, du har jo ret

--
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-07-05 09:12

> [...]
afhængig
> af menneskers nåde og bamhjertighedden måde. Jeg synes det er decideret

Jeg kan kun være fuldstændig enig.
Jeg så klippet, og finder det temmeligt frastødende.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 08-07-05 19:11

JytteJ wrote:

> Jeg fatter ikke, at det skulle være sjovt, at drille et dyr som er
> afhængig af menneskers nåde og bamhjertighedden måde. Jeg synes det
> er decideret frastødende.

Men denne er tilgengæld sjov, selvom katten får nogle bank - kan ikke huske
om den har været her før
http://gofish.com/detail.html?gfid=17-7719

--
Hilsen Denise

Fra : Helle

Dato : 08-07-05 21:06

> Men denne er tilgengæld sjov, selvom katten får nogle bank - kan ikke
> huske
> om den har været her før
> http://gofish.com/detail.html?gfid=17-7719

Hehe, ja den er sød og mere naturlig.

Fra : Jakob

Dato : 08-07-05 23:16

In article <42cedcbe$0$64602$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
mail@hellenielsen.dk says...

> Hehe, ja den er sød og mere naturlig.

På trods af at den lille kat her nok får flere skader end hvad et lille
stykke tape kan anrette !!

Jeg synes helt ærligt at i "puster" jer lidt op over den tape film,
synes at den er pænt sjov.

Læg dog mærke til hvordan den reagerer når han sætter tape på den, den
kæmper jo ikke, men sidder pænt stille.

Selvfølgelig skal man ikke lave alle mulige mærkelige stunts med levende
dyr, men jeg må indrømme at jeg grinte pænt meget af begge.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Andrea

Dato : 09-07-05 11:22

> [...]
>
> Selvfølgelig skal man ikke lave alle mulige mærkelige stunts med levende
> dyr, men jeg må indrømme at jeg grinte pænt meget af begge.

Jeg kunne ikke være mere enig!! Hvis I synes dette er dyreplageri, så er
jeres tærskel noget lavere end min... Som sagt vil jeg ikke selv gøre det på
mine katte, men jeg kan altså ikke se at katten i filmen lider overlast. Her
i huset praktiserer både katte og mennesker venskabeligt drilleri- ellers er
her for kedeligt!
Mvh Kristina

Fra : Jakob

Dato : 09-07-05 17:31

In article <SyNze.60$8a2.47@news.get2net.dk>, no.email@my.box says...

> Jeg kunne ikke være mere enig!! Hvis I synes dette er dyreplageri, så er
> jeres tærskel noget lavere end min...

Min kat har faktisk haft tape på ryggen (et uheld) og jeg skal hilse og
sige at resultatet var ganske anderledes end på filmen :0).

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Andrea

Dato : 09-07-05 18:01

> Min kat har faktisk haft tape på ryggen (et uheld) og jeg skal hilse og
> sige at resultatet var ganske anderledes end på filmen :0).

> [...]

Det er det jeg mener... Det må jo være kattens reaktion, der viser om det er
dyreplageri. Jeg kunne forestille mig at tape ville "mishandle" min kat
Bailey, mens Minnie nok nærmere ville reagere som katten i filmen eller være
helt ligeglad...
Mvh. Kristina

Fra : Helle

Dato : 08-07-05 07:52

> [...]
> Mvh. Kristina (som synes det ser umådeligt sjovt ud, men ikke nænner at
> teste det på sine egne små misse-piger...)

Måske jeg bare er sippet eller sart men jeg kan absolut ikke se det sjove i
den film. Synes det er dyreplageri.

Mvh Helle