Props med ny side
Fra : BS

Dato : 06-07-05 19:35

Hejsa

Jeg har lavet en ny side og valgt at lave den med en layout tabel med
følgende, en header i toppen, en celle i venstre side, en i midten og en i
bunden - med andre ord jeg har taget en af de færdige der er når man vælger
at indsætte "layoutabel og celler".....

Men hvordan gøres således at jeg har links i den venstre lodrette kollonne
som så åbner alle mine undersider i den store midterste celle ??

Altså lidt lige som på denne side http://www.reefs.dk/

TAkker !

Fra : BS

Dato : 06-07-05 19:35

Bruger FP 2003

Fra : BS

Dato : 06-07-05 19:54

Og når nu man har lavet denne ene gejlede side som man syntes om skal man så
lave den til en form for template for at resten for samme "look" ??

Findes der evt et specielt link jeg burde kigge på for at der faldt et par
brikker på plads

Fra : BS

Dato : 06-07-05 21:13

Hejsa

Fik løst ovenstående med en hyperlink box

Men hvordan gøres det således at den bliver i toppen af min venstre margen -
nu er den i midten ?

Fra : Christoffer

Dato : 10-07-05 15:36

"BS" <saftkongen@REMOVE_THIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Fik løst ovenstående med en hyperlink box
>
> Men hvordan gøres det således at den bliver i toppen af min venstre
> margen - nu er den i midten ?
Har du ikke et link til problemet? ...jeg er langt fra sikker på hvad dit
problem er.

--
Christoffer

Fra : BS

Dato : 11-07-05 21:45

> Har du ikke et link til problemet? ...jeg er langt fra sikker på hvad dit
> problem er.
>
> --

Siden ligger midlertidig her - http://www.reefs.dk/JJ_new/index.htm

Prøv at klikke lidt rundt og se hvordan menuen i siden altid stiller sig i
midten hvis "hovedsiden" er lang(som her
http://www.reefs.dk/JJ_new/akv_bil.htm )...

Fra : Kell Petersen

Dato : 18-07-05 19:00

Hovedramme
Eller
_Main
skriver jeg normalt i destinationsramme
Afhængigt af hvilket program jeg bruger..

Det sidste problem er vel mere noget med at justere celle
Til Altid øverst eller midterstilling/Centreret

Ellers har jeg misforstået dit Spørgsmål