Kinky sex jamen så kig ind *sf*
Fra : M@rtin

Dato : 06-07-05 09:32

Er der nogen der som os M-30 og Q-37 som tænder på kinky sex ( INGEN
børn-shit- eller hård sm) Jamen så skriv da til os *sf*

Knuz fra M&L

Fra : Non-Desperado

Dato : 06-07-05 12:23

"M@rtin" <martin-henriksen@privat.dk> skrev:

>Er der nogen der som os M-30 og Q-37 som tænder på kinky sex ( INGEN
>børn-shit- eller hård sm) Jamen så skriv da til os *sf*

News:dk.opslag.personlige
http://www.scor.dk

er måske mere oplagte
med andre ord: I er Off-Topic, med mindre at I ønsker at
debattere Jeres ønsker herinde.

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 06-07-05 17:25

"M@rtin" <martin-henriksen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der som os M-30 og Q-37 som tænder på kinky sex ( INGEN
> børn-shit- eller hård sm) Jamen så skriv da til os *sf*
>
> Knuz fra M&L

Ja , men jeg vil først vide hvornår manden møder på arbejde, så jeg kan se
om vi tidsmæssigt passer sammen seksuelt. : o )))

Knu fra Boni & Akasut .

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-07-05 17:49

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Knu fra Boni & Akasut .

Akasut? Akasut Lange fra Sisiumut? Hende kender jeg sgu' da også.

--
-Jens B.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 06-07-05 18:46

> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Akasut? Akasut Lange fra Sisiumut? Hende kender jeg sgu' da også.
>
> --
> -Jens B.

Åååh jaaah, hun er bare go' med hendes brede fangerflab, uden e´n eneste
pløk i kæften. - Der behøver man ikke være nervøs for en skade på dyret. :
o )))

Boni

Fra : tina

Dato : 06-07-05 20:54

> [...]
> pløk i kæften. - Der behøver man ikke være nervøs for en skade på dyret. :

Nååårh det er da hende der bor nede på hjørnet ik????

Fra : Bo Nielsen

Dato : 06-07-05 21:46

:

> Nååårh det er da hende der bor nede på hjørnet ik????

Netop, nede på hjørnet ved halmtorvet.
Hun bor i en lyserød iglo.

Boni

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-07-05 18:09

> "tina" <tije@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Netop, nede på hjørnet ved halmtorvet.
> Hun bor i en lyserød iglo.

Godt at høre, din kone også bidrager til husholdningen, selvom indtægten må
være stærkt begrænset. Får du lov til at kigge på, når hun er på arbejde?

--
-Jens B.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 07-07-05 23:20

> [...]

> være stærkt begrænset. Får du lov til at kigge på, når hun er på arbejde?

Ja men vi er desværre ikke blevet gift endnu, selvom jeg presser på hele
tiden- hun siger det går ud over hendes socialhjælp.
Nej du, hun kan sgu godt få kradset en del sammen i løbet af dagen.-- Du ved
, med den brede fangerflab, kan hun ordne tre blow-job på samme tid.
Fyrene står sgu i kø udenfor igloen -- de er helt vilde med at hun ikke har
en pløk i kæften.
Selvfølgelig kigger jeg på når hun arbejder,-- min lille guldklump skulle jo
nødig lide overlast ,-- det er jo også mig som kradser betalingen ind, så
der ikke er nogen som får kredit.
At så en del af betalingen falder i pullimut, gør nu ikke så meget, da det
holder Akasut igang.
Kig ind en dag Jens B, du bliver ikke skuffet : o )))

Boni

Fra : Jesper Madsen

Dato : 09-07-05 20:19

> [...]

det
> holder Akasut igang.
> Kig ind en dag Jens B, du bliver ikke skuffet : o )))

Er det ikke hende som har en mor der hedder Akusut???

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 21:28

"Jesper Madsen" <madsen562@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> så
> det

> Er det ikke hende som har en mor der hedder Akusut???

Fuck hvor er det sindssygt! Jeg har kneppet både Akasut og Akusut.. faktisk
er det min skyld hun mangler kindtænderne - men jeg har betalt en klækkelig
erstatning til Bo..

___
MVH
Brian

Fra : Bo Nielsen

Dato : 28-07-05 22:44

"Doktoren" <keine.mails.bitte> skrev

_Havde_ en mor !-- Det var først efter hendes død, hun blev kaldt Akusut (
som også står på hendes gravsten)

Jaah Brian, jeg husker godt den lille episode, da du knaldede de sidste tre
pløkker ud af kæften på Akasut.
Og havde det ikke været dig , så havde det nok været en af de næste kunder
som gjorde det. De var i forvejen så løse, at de sikkert var røget med ud
næste gang hun hostede.
Og betalingen for de tre tænder var helt fin -- tre flasker pullimut, de
gjorde at Akasut kunne arbejde igennem hele natten med. Og nu hvor der ikke
var flere tænder tilbage, så slap man også for at høre, _den_ af de tre som
stod i tandsiden, pev lidt.-- Så nu skulle der ikke mere trækkes lod om
pladsen . : o )))

Boni