igår var det ikke Gismos dag..
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 06-07-05 09:25

Hejsa
Nu er det meget sjælden der går Gismo noget på. men i går var det ikke
lige just hans dag.
Han sad ude i haven i sin sele og snuste til mine blomster og så ret så
tilfreds ud. Det var så til der kom nogle håndværkere forbi som skulle
grave nogle varmerør ud. Det var han ikke så glad for, så derfor gemte
han sig i hækken og lå og knurrede af dem der.
Så fik vi en veninde på besøg. Hun ville så hilse på ham, men hende
kendte han ikke, så derfor gad han heller ikke snakke med hende. Men han
er heller ikke vant til at blive ignoreret. For efter hans venden ryg
til hende procedure, så ignorerede hun ham. Så derfor så han oppe i
sengen og så meget lidende og sur ud.
Men selv der havde han et problem. for hun sad 1 meter fra ham i den
anden ende af sengen og vi andre rundt om. og han ville ikke gå forbi.
Fordi når han er sur så vil han overhoved ikke snakke med nogen og han
vil heller ikke fanges og tvangsnusses. (det er en af de få metoder jeg
kan få ham til at blive god igen) Så derfor sad han i 2 timer og så
tilsidst kunne han ikke mere. Derfor prøvede han at smutte under sengen
oppe ved hans hjørne. Der var der et lille hul ved siden af rediatoren.
Så kravlede så derned, men kom kun derned med overkroppenn og kunne ikke
komme videre, da vi har nogle æsker dernede, han ikke kunne forbi. Så
sad han der og sprallede rundt med bagbenene og kunne ikke komme op i 1
minuts tids. Han lignede en struds og vi kunne jo ikke lade være med at
grine af ham, så da han endeligt kom op igen, så han meget negativ ud og
mega sur. Så tog jeg ham over til mig, trøstede ham og han tøede han op
igen og han var sådan noglelunde glad igen. Han tilgav os da alle. Men
det som sagt ikke hans dag igår.

Med venlig hilsen
Cindie Iwersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-05 10:02

"Cindie Iwersen" <wroenskaKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Nu er det meget sjælden der går Gismo noget på. men i går var det ikke
> lige just hans dag.

*G* Selv katte har dage hvor alle uheld sker samtidig.

Stakkels Gismo. Er han blevet god igen?

Tina

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 06-07-05 11:15

Lol da, lyder ligesom når min nabos datter kommer forbi og jeg så
snakker meget med hende.
Så bliver Mille mega tosset og bider mig hvis jeg nærmer mig hende. Tror
hun er lidt jaloux hvad det angår haha
Godt at Gismo blev god igen hehe

Med venlig hilsen
Mikkel Wangsgaard