Par-Par Søger Ligesindede til Kinky grænse~
Fra : M@rtin

Dato : 05-07-05 20:47

Ligesindede til Kinky grænse overskridende sex
INGEN bæ/børn/hård sm Men ellers er alt frit *sf*

Fra : Bo Nielsen

Dato : 05-07-05 21:31

"M@rtin" <martin-henriksen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Ligesindede til Kinky grænse overskridende sex
> INGEN bæ/børn/hård sm Men ellers er alt frit *sf*

Må jeg bede om et vellignende nøgenfoto, jeres alder, tlf nr,og oplysning om
hvor I bor.

Boni

Fra : tina

Dato : 06-07-05 07:39

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "M@rtin" <martin-henriksen@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Må jeg bede om et vellignende nøgenfoto, jeres alder, tlf nr,og oplysning
> [...]

Boni er du blevet til et par? eller bare for at lure billedet af konen?
*griner*

Tina

Fra : Jan Bagge

Dato : 06-07-05 14:42

hvad med at spøre til et billede af om boni var et par ?

Fra : tina

Dato : 06-07-05 20:52

"Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hvad med at spøre til et billede af om boni var et par ?

Jamen nu vidste jeg jo at boni ikke er et par, og var han blevet til et par
kunne vi jo altid få lidt kinky detaler eller noget*Griner*

Tina

Fra : Bo Nielsen

Dato : 06-07-05 17:15

> [...]
>
> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Boni er du blevet til et par? eller bare for at lure billedet af konen?

Et par ? Nååh, jeg kan vel altid finde en skeløjet fuld grønlænder st slæbe
med, bare der er portvin nok.
Selvfølgelig vil jeg da lige se hvordan konen ser ud, så jeg ikke behøver at
gå forgæves. : o )))

Boni

Fra : Bo Nielsen

Dato : 06-07-05 17:19

"M@rtin" <martin-henriksen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Ligesindede til Kinky grænse overskridende sex
> INGEN bæ/børn/hård sm Men ellers er alt frit *sf*

Hvordan kan det blive grænseoverskridende sex, uden bæbørn og hårde smæk ? :
o )))

Boni

Fra : tina

Dato : 06-07-05 20:50

> "M@rtin" <martin-henriksen@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvordan kan det blive grænseoverskridende sex, uden bæbørn og hårde smæk ?
> [...]

LOOOOOL det kan være hende den fulde grønlænder har et andeledes syn på
kinky sex, og der står faktisk kun bæ ikke noget med de gyldne dråber og
hvis så hun er lidt utæt og render og smådrypper bliver det temmelig
kinky*G*

Tina

Fra : Bo Nielsen

Dato : 06-07-05 21:40

> [...]
> kinky sex, og der står faktisk kun bæ ikke noget med de gyldne dråber og
> hvis så hun er lidt utæt og render og smådrypper bliver det temmelig

''Ingen gyldne dråber'' ?-- Jeg kan godt sige dig Tina, hvis ikke Akasut får
en flaske pullimut i timen, så får jeg aldrig slæbt hende med til ''
kinky-party''.
''UTÆT'' det er ikke ordet.- hun render og sjatpisser hele tiden, men
heldigvis er hun så hjulbenet at hun ikke bliver våd ned af lårene-- det er
kun lige indersiden af hendes kamikker der bliver sjasket til. : o )))

Boni

Fra : ThomasB

Dato : 07-07-05 10:14

> [...]
> er
> kun lige indersiden af hendes kamikker der bliver sjasket til. : o )))

LOL!

Fra : Henning

Dato : 17-07-05 06:56

> [...]
>
> "M@rtin" <martin-henriksen@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvordan kan det blive grænseoverskridende sex, uden bæbørn og hårde smæk ?

Det er da ikke grænseoverskidende , jeg har da udelt mange smæk
i tidens løb *LOL*
MVH
Henning