DKU5 kabel
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 05-07-05 20:16

Hej
Jeg har købt et uoriginalt DKU5 kabel fra Cellshoppen.dk til min Nokia
6610i. Jeg kan bare ikke få det til at forbinde med Nokia PC suite 6.5.12.
Jeg har gjort følgende:
1) Installeret DKU-5 driveren fra Nokias hjemmeside og genstartet
2) Installeret Nokia PC suite 6.5.12 (DK) og genstartet
3) Installeret TUSB3410 driveren fra Texas Instruments (TI Virtual COM port
windows driver and Software), sat USB kablet i (uden telefonen), installeret
driveren 2 gange (til kablet og den virtuelle port).
4) Tilsluttet telefonen, startet PC Suite og klikket på få forbindelse.
5) Efter 10 minutter (man er vel en tålmodig mand) afbrudt
forbindelsesforsøget

Jeg har prøvet både med og uden TUSB3410 driveren, men uden held. Er der
nogen der har erfaringer med dette? Og på forhånd tak

Kenneth

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 06-07-05 15:53

Det var smuk og solrig dag da news.inet.tele.dk skrev
news:42cadc7b$0$248$edfadb0f@dread12.news.tele.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
> 4) Tilsluttet telefonen, startet PC Suite og klikket på få
> forbindelse. 5) Efter 10 minutter (man er vel en tålmodig mand)

Har du prøvet (3), (1), (2), (4)?
Husk at slette driveren fra windows, hvis installationen er mislykkedes.

Sad med samme problem i sidste uge. Tog mig næsten 6 timer at få lortet til
at virke, men der var heller ikke nogen der havde fortalt mig om TUSB3410
driveren fra Texas Instruments...

--
Rune D. Jørgensen