En lille snak
Fra : Jan Bagge

Dato : 05-07-05 10:25

Hej med jer...

Jeg søger en sød pige / dame at snakke med om alt muligt..

det gør ikke noget at du er gift eller har kæreste og slet ikke noget at
du
er single..

skriv til min privat e-mail for min icq / msn adresse..

Pic kan fremsendes..

freaking(fjernmig)@(spam)sol.dk

--
Denne besked er skrevet i outlook express og sikkert offline

Fra : Non-Desperado

Dato : 05-07-05 15:52

"Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com> skrev:

>Hej med jer...
>
>Jeg søger en sød pige / dame at snakke med om alt muligt..

Det er også fint, men du får måske bedre respons i

Læg mærke til ordet "måske", da der vist er langt i mellem
indlæggene derinde.

Om ikke andet, så er det On-topic derinde, her kan vi højst
debattere problemet.

Held og lykke.

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-07-05 17:54

On Tue, 5 Jul 2005 11:24:35 +0200, "Jan Bagge" <Janbagge@hotmail.com>
wrote:

>Hej med jer...
>
>Jeg søger en sød pige / dame at snakke med om alt muligt..

prøv dk.opslag.personlig tror jeg den heder
--

Mv.
Bo M Mogensen

I know what to do and I`m not doing well!
( marlyn Manson )

Fra : PerX ...

Dato : 06-07-05 01:05

In article <42ca9d1b$0$79045$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Janbagge@hotmail.com says...

Prøv http://scor.dk/ :)

Fra : Jan Bagge

Dato : 06-07-05 14:41

hvorfor tror i jeg prøver NG ?

Fra : PerX ...

Dato : 08-07-05 00:18

In article <42cbefd6$0$45424$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Janbagge@hotmail.com says...
> hvorfor tror i jeg prøver NG ?

Fordi du ikke har en ide om hvordan tingene virker? :)

Fra : jan bagge

Dato : 08-07-05 19:37

fordig du er total forker afsportet... grrr... spand