GTA-SA mouse-look fucker op
Fra : Koeffe

Dato : 05-07-05 15:27

Er jeg den eneste der har problemer med mouse-look i
spillet? Mit mouse-look låser sig hele tiden fast, hvilket
gør spillet stort set uspilbart. Jeg har læst at man kan gå
ud i menuen (=pause) og så gå ind i spillet igen.. Det hjalp
de første ca. otte gange, men nu virker det ikke mere.

Jeg kan se at spillet registrerer musens bevægelser, for
spillet loader/hakker/bliver tungt hver gang jeg bevæger
musen.

Har I andre ikke haft samme problem, eller har I bare fundet
en løsning?

Jeg bruger en MS Intellimouse Explorer 3.0 mus med den
seneste driver.

--
Koeffe

Fra : Koeffe

Dato : 08-07-05 01:42

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i
en meddelelse

> [...]

| musen.
|
| Har I andre ikke haft samme problem, eller har I bare

Jeg fandt ud af at det nok var fordi jeg havde WindowsBlinds
kørende...

--
Koeffe