Ad! Hun skal have et barn
Fra : PerX ...

Dato : 05-07-05 13:53

Fra : Trekroner

Dato : 05-07-05 18:07

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse >
http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=370508/
> Var det noget? :)

Øhh....hvilket?

--
Michael

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : PerX ...

Dato : 06-07-05 01:04

In article <42cabd66$0$287$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
trekronerFJERN@newmail.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse >
> http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=370508/
> > Var det noget? :)
>

> Øhh....hvilket?

Hvis du ikke kan læse endnu er du forhåbentlig heller ikke far ;)

Fra : PerX ...

Dato : 08-07-05 00:17

In article <MPG.1d34a12d8765e9b098b2b1@news.usenetserver.com>, hyp1999
@_hotmail_remove_this_.com says...

> http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=370508/
>
> Var det noget? :)

Nå, alle kommende fædre som læser denne gruppe kan åbenbart ikke vente
med at komme med til fødslen :)

Fra : Anita

Dato : 08-07-05 11:30

PerX ... wrote:

> Nå, alle kommende fædre som læser denne gruppe kan åbenbart ikke vente
> med at komme med til fødslen :)

Min mand er da helt vild for at skulle med. (Når engang det bliver aktuelt).
Han har endda overværet et kejsersnit i forbindelse med sit arbejde.

Venligst Anita

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-07-05 12:14

Anita skrev den 08-07-2005 12:29:

> Min mand er da helt vild for at skulle med. (Når engang det bliver aktuelt).
> Han har endda overværet et kejsersnit i forbindelse med sit arbejde.

Det er jo temmelig meget mere interessant når der er ens egen unge der
er på vej ud hhv. skræmmende at ens egen kone som vrider sig i smerter
eller skal skæres i.

Jeg aner ikke, hvordan jeg vil reagere, når/hvis det en dag skulle blive
relevant.
Der er ingen grund til at romantisere hhv. dramatisere hændelsen mere
end absolut nødvendig.
Menneskeheden har overlevet indtil idag ved at føde børn, så mon ikke at
går som det skal gå. Med og uden mænd.

18 sekunders nydelse, 18 års børnepenge som man siger henne på værtshuset.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året