VANRØGT
Fra : katja jørgensen

Dato : 04-07-05 23:39

Hej allesammen
Jeg kan se at jeg har samme navn som nævnte person, jeg håber at i vil
tage godt imod mig og min kat Viktor..hvad siger dyrenes beskyttelse
eller foreningen alle dyr ret , som alle burde støtte med et lille beløb
i ny og næ...

Med venlig hilsen
katja jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ida

Dato : 05-07-05 12:41

--

"katja jørgensen" <kc81KATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tage godt imod mig og min kat Viktor..hvad siger dyrenes beskyttelse
> eller foreningen alle dyr ret , som alle burde støtte med et lille beløb

Hej Katja og velkommen til dig - håber du får brugt rigtig mange gode timer
herinde

Ida

www.maine-coons.dk
Nu med killinger

Fra : PuntoFisken

Dato : 05-07-05 15:10

> [...]
> tage godt imod mig og min kat Viktor..hvad siger dyrenes beskyttelse
> eller foreningen alle dyr ret , som alle burde støtte med et lille beløb

Også velkommen herfra - især fra den lille frække

Mvh. Trine
..... og Snip

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-07-05 15:21

"PuntoFisken" <schou8@hotmail.com> wrote in message
-klip-
> Også velkommen herfra - især fra den lille frække
>

> Mvh. Trine
> .... og Snip

Hva' pokker laver du her? Du skal sgu da hjem og bage boller og holde
føs'da!
Tillykke, smukke!
Og hils og nus ham den lille frække satan af en kat fra mig.

Til Katja:

Velkommen til, også herfra.

Venlig hilsen

Aragorn_DK