næringsindhold?
Fra : tjuhej

Dato : 04-07-05 19:32

Hejsa NG

Jeg har spekuleret lidt over hvad den anbefalede daglige mængde af
forskellige næringsstoffer er, for katte.
Altså ligesom der er en for mennesker med så og så mange % kulhydrat, fedt,
protein m.v. er der så en tilsvarende for katte?
Og i så fald, hvad er de forskellige mængder? / hvor kan jeg finde en liste?

Mvh
Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-07-05 20:54

In article <42c980a7$0$73831$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, tjuhej
<trine@pixiemachine.com> wrote:

> er der så en tilsvarende for katte?
> Og i så fald, hvad er de forskellige mængder? / hvor kan jeg finde en liste?

du får lige et par links

http://www.dmm.dk/ernaering.php
http://www.dmm.dk/vand.php

http://www.foderguiden.dk/ plejer også at være et godt sted at finde
info, men den side er åbenbart nede pt

--
Knus fra Ann R

Fra : tjuhej

Dato : 04-07-05 23:35

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> du får lige et par links

> [...]

Hejsa Ann!

Mange tak for de tre links.. især den førstnævnte ramte perfekt plet! Det
var lige det jeg manglede..
Men hvad angår væskeindtaget er det selvfølgelig også relevant, så tak for
det link også

foderguiden er vist ved at blive "bygget om", men har bogmærket den - sammen
med de to andre links - så jeg kan holde øje med, hvornår den er oppe igen.

Igen, rigtig mange tak for links'ene...

Fortsat god aften/nat

Trine