Hvor køber man ny bom til Larsen 28 ?
Fra : Lars Hendriksen

Dato : 04-07-05 17:55

Hej alle sejlkyndige.

Min bom til min Larsen 28 er blevet stjålet fra masteskuret i
Svanemøllehavnen, så jeg skal ud og købe en ny (bittert!) Hvor skaffer man
en sådan, og hvad koster den ?

Mvh og på forhånd tak

Lars SnabelA dkSundhed.dk

Fra : Allan

Dato : 05-07-05 18:17

Hej Lars

Aflæs på din mast, hvilket mastefirma, der har lavet masten f.eks. Nordic
mast e.lign. De har nok også målene og har fremstillet bommen til din
Larsen
28. Nok en ca. kr. 7000.- for en god bom med et godt rebesystem.

Alternativt kan du forsøge at kontakte firmaet, der fremstillede
Larsen-bådene, om de skulle have en reserve bom liggende? Eller lave en
selv, hvis du kan komme billigt til nogle af delene.

Der findes en Larsen-klub på nettet. Prøv evt. at kontakte dem:
http://www.dansklarsenklub.dk/

Mvh

Allan

Kika D 52