HL2 vil ikke starte op
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 04-07-05 16:54

½øjs@

Jeg har lige købt... og betalt, endda... HL2, men den kan ikke starte op,
og
prøver 3 gange med videomode.
Den mener ikke, jeg har grej nok, til at køre minimum DirectX 7.0
kombatibelt hardware.
Maskinen
AMD 2800+
1Gb ram
Geforce FX5900 XT
Win XP

Det burde da i det mindste få maskinen til at starte op, skulle jeg mene.
Jeg har lige opdateret grafikdriveren.

Nogle geniale forslag, bortset fra at gå ud og nyde det gode vejr?

/Ole

Fra : Henning B.

Dato : 04-07-05 18:07

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har lige opdateret grafikdriveren.
>
> Nogle geniale forslag, bortset fra at gå ud og nyde det gode vejr?

Jeps ,Det har jeg.Det er den nye Nvidia grafikkort driver der ikke kan lide
Halflife.
Nedgrader driveren

http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=381&p_created=1119648519&p_sid=pK3NICJh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MyZwX3Byb2RzPTE1MyZwX2NhdHM9NjEsMCZwX3B2PTEuMTUzOzIudTAmcF9jdj0xLjYxOzIudTAmcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MSZwX3NlYXJjaF90ZXh0PXZpZGVv&p_li=&p_topview=1

> /Ole

> Den har indtil videre sparet mig for at få 9131 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Du har sgu da lige spammet mig med den lorte reklame....................

Fra : michaelveilehansen

Dato : 04-07-05 20:05

"Henning B." skrev d. 04-07-05 18:07 dette indlæg :
> jeg har samme grafikkort ,og det virker udemærket hos mig,og jeg har
OPgraderet det,så det er måske ikke det der problemet.

http://www.kandu.dk/

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 04-07-05 21:09

lehansen" <michaelveilehansen.news@kandu.dk> skrev i en
meddelelse news:42c989a9$0$171$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> OPgraderet det,så det er måske ikke det der problemet.

Og jeg har lige fundet ud af, jeg har lavet en klassisk kvajer

Hvad om jeg lige fjernede den gamle driver først!
Nu lører svinet fint, takker for svarene.

/Ole