Telmore, Cbb og hvem skal man nu vælge
Fra : Nenad

Dato : 04-07-05 09:55

Hejsa

Jeg havde Telmore til at starte med, efterfølgende CBB og nu ved jeg
ikke hvem jeg skal vælge som operatør.

Jeg bruger meget SMS til udlandet og nu har alle sat prisen op til
over 2,- kr pr sms.

Er der nogen der stadig har fri sms hvor udlandet indgår med i det ord
"fri"?
Ellers er krav (skal bruges i udlandet, gerne netbaseret, mms, sms,
telefonsvar).

Kom med gode ide'r, jeg har kun fundet tele2, men det er ikke fri sms
men 0,19 øre pr. sms.

På forhånd tak
Nenad

Fra : TBC

Dato : 04-07-05 12:59

"Nenad" <newsgroup@dragic.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> over 2,- kr pr sms.
>
> Er der nogen der stadig har fri sms hvor udlandet indgår med i det ord

Jeg kender ikke nogen med fri sms til udlandet.

> Ellers er krav (skal bruges i udlandet, gerne netbaseret, mms, sms,
> telefonsvar).
>
> Kom med gode ide'r, jeg har kun fundet tele2, men det er ikke fri sms
> men 0,19 øre pr. sms.

I den kategori du nævner (internet betalt taletidskort al'a Telmore og CBB)
har Unotel snart et stykke tid lagt i spidsen. De har en taletidspris på 63
øre, og sms pris på 16 øre. (Udlandstakster følger desværre vist bare TDC's
listepriser, de benytter TDC's net som CBB benytter Sonofons)

Så det er vel næsten den eneste anbefaling der pt kan gives inden for den
kategori, og som opfylder de krav du ellers nævner, ifht at du allerede
sidder med en relativt billig CBB løsning.

Hvad f**d*n der til gengæld er sket med Telmore og prispositionering siden
TDC tog over undrer mig såre, men måske er det bare en generel branding at
et TDC brand ikke må være blandt de billigste? (har også selv tidligere
været Telmore kunde, den gang Telmore var Telmore og prismæssigt attraktivt)

TBC

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 04-07-05 15:29

> Er der nogen der stadig har fri sms hvor udlandet indgår med i det ord
> "fri"?
> Ellers er krav (skal bruges i udlandet, gerne netbaseret, mms, sms,
> telefonsvar).

Telia Xpress (uofficielt.)
De forbeholder retten til at opkræve for SMS'er sendt til udlandet, men jeg
har aldrig oplevet det.

--
Mvh. Jesper

Fra : Nenad

Dato : 05-07-05 09:33

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.invalid> wrote in message news:<iHbye.58183$Fe7.192045@news000.worldonline.dk>...

> Telia Xpress (uofficielt.)
> De forbeholder retten til at opkræve for SMS'er sendt til udlandet, men jeg
> har aldrig oplevet det.

Hej Jesper

Er det når du sender til danske telefoner i udlandet eller fremmede telefoner?

På forhånd tak
Nenad

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-07-05 21:47

> Er det når du sender til danske telefoner i udlandet eller fremmede
> telefoner?

Begge dele.
SMS til danske telefoner i udlandet er altid gratis (jeg kender i hvert
tilfælde ingen udbydere, som tager penge herfor.) Men også SMS til "native"
telefoner i udlandet opkræves ikke.

--
Mvh. Jesper