Øresund på onsdag, omkring Kastrup
Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-07-05 08:48

Hejsa

Er der indført nogle restriktioner/forbud ang. sejlads ud for Kastrup
lufthavn på onsdag?

Og er der nogen der ved hvad tid man skal regne med texaneren kommer til
landet?

Det kunne egentlig være ganske sjovt at ligge udenfor lufthavnen og se
Air Force One lægge an til landing.
Medmindre Søværnet skyder en ned.

Fra : Jørgen L.

Dato : 04-07-05 09:38

> [...]
> landet?
>
> Det kunne egentlig være ganske sjovt at ligge udenfor lufthavnen og se Air

Det ved jeg ikke men hvis du venter til onsdag så ser du den lette ikke
lande for han ankommer tirsdag eftermiddag/aften

Hilsen Jørgen