K750i: Kan ikke se memorysticken når tilsl~
Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 03-07-05 20:09

Hej.

Jeg har et problem. Jeg har lige installeret softwaren til telefonen.
Det forløb smertefrit, og jeg har forbindelse til telefonen. MEN...
når telefonen er tilsluttet, så er der nul kontakt til memory sticken.
Forsøger jeg på telefonen at se billeder taget af kameraet, så skriver
den: "Der er ingen filer i denne mappe". Det fungerer fint, så snart
jeg har pillet kablet fra.

I stifinderen fremgår memory sticken overhovedet ikke. Det er kun
telefonens egen hukommelse, der fremgår. Hvad gør jeg galt? Jeg har
ikke opdateret firmwaren, så det er stadig R1A (hedder den vist), der
er installeret.

Mange hilsener

Allan Hermansen

Fra : Pia

Dato : 04-07-05 07:49

Hej Allan!

Når jeg tilslutter min K750i får jeg en "Flytbar disk" under "Denne
computer".
Det finder jeg mine billeder i mappen "DCIM" -> "100MSDCF".

Kan du ikke finde disse mapper?

--
Hilsen Jakob

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 04-07-05 20:54

Hej Jakob!

On Mon, 4 Jul 2005 08:48:44 +0200, "Pia" <nejnej@nejnejnej.dk> wrote:
> [...]
>computer".
>Det finder jeg mine billeder i mappen "DCIM" -> "100MSDCF".

Nej, jeg får ikke disse mapper. Jeg får under "Denne Computer" en
"Sony Ericsson File Manager", og derunder "Sony Ericsson K750",
derunder "Phone Memory":

Desktop
- Sony Ericsson File Manager
-- Sony Ericsson K750
--- Phone Memory
---- Telefonhukommelse

og derunder Anden, billeder, lyde osv.

Det 'sjove' er, at når telefonen ikke er tilsluttet pc'en, så har jeg
fuld adgang til memorysticken... altså på telefonen. Men i samme
øjeblik jeg tilslutter telefonen til pc'en, så kan jeg ikke engang på
telefonen se memorysticken. Forsøger jeg at gå ind i kamerabilleder,
så skriver den bare: "Der er ingen filer i denne mappe".

Mange hilsener

Allan

Fra : Jakob

Dato : 04-07-05 21:52

> [...]
> telefonen se memorysticken. Forsøger jeg at gå ind i kamerabilleder,
> så skriver den bare: "Der er ingen filer i denne mappe".

Det første (Sony Ericsson File Manager) får jeg slet ikke frem (?), men det
er vist helt normalt, at der ikke er adgang til telefonen, når den er
tilsluttet computeren.

--
Hilsen Jakob

Fra : Jakob

Dato : 05-07-05 09:58

Haj igen,

jeg har lige hentet den nye PC Suite1.6.9 fra sonyericsson.dk, så nu har jeg
også en Sony Ericsson File Manager.

> Nej, jeg får ikke disse mapper. Jeg får under "Denne Computer" en
> "Sony Ericsson File Manager", og derunder "Sony Ericsson K750",
> derunder "Phone Memory":

Ja, det får du på skrivebordet (desktop). "Sony Ericsson File Manager"
ligger på skrivebordet og ikke under Denne Computer.

I Denne Computer (My Computer)-ikonet på skrivebordet finder du bl.a. en
Flytbar Disk under Harddsik og CD-drev, når telefonen er tilsluttet
(forhåbentlig).

--
Hilsen Jakob

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 05-07-05 20:40

> [...]
>
>I Denne Computer (My Computer)-ikonet på skrivebordet finder du bl.a. en
>Flytbar Disk under Harddsik og CD-drev, når telefonen er tilsluttet

Jeg er helt med på, hvad du mener, men jeg får det dog ikke. Jeg får
det som jeg beskrev... direkte under Denne Computer (og også Sony
Ericsson File Manager på desktoppen). Derfor undrer det mig, at jeg
ikke får nogen flytbar disk i stifinderen.

Hilsen
Allan