Nem overførsel af filer via bluetooth
Fra : Tonni Madsen

Dato : 03-07-05 18:53

Jeg har en SE k700i og en bluetooth dongle til min pc, og jeg bruger normalt
Float mobile manager, og det er et cool program, men man skal klikke på
samtlige filer enkeltvis, og acceptere overførslen... er det muligt at finde
et program hvor man kan vælge flere filer og overføre dem på een gang...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-07-05 21:59

> [...]
> klikke på samtlige filer enkeltvis, og acceptere overførslen... er
> det muligt at finde et program hvor man kan vælge flere filer og

Med min WIDCOMM drivere til min Bluetooth dongle får jeg et ikon på mit
skrivebord 'My Bluetooth Places'. Derunder har jeg lavet et link til 'OBEX
File Transfer' servicen på min telefon, og når jeg åbner den kan jeg
navigere rundt i mapperne på telefonen. Der kan jeg så markere en bunke
filer og kopiere eller flytte dem som jeg lyster mellem computer og telefon.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-07-05 23:47

It happens that Tonni Madsen formulated :
> [...]
> et program hvor man kan vælge flere filer og overføre dem på een gang...

Hvis du installerer drivere mm. fra CD'en der følger med kan du bruge
Stifinder til det.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 06-07-05 21:39

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> It happens that Tonni Madsen formulated :
>
> Hvis du installerer drivere mm. fra CD'en der følger med kan du bruge
> [...]
Mange tak, det havde jeg da helt glemt... sådan et ikon har jeg dæleme da
også... Det var lige det jeg var på jagt efter... tak for det!

Mvh Tonni Madsen