Se 630 aflader hurtig ??
Fra : mtc

Dato : 03-07-05 15:45

Jeg fik fornylig min Se 630 opdateret, hvilken også gjorde at den nu ikke
'fryser' og den er også blevet lidt hurtigere, men det er som om at
batteriet meget hurtigere bliver brugt.
Før skulle jeg bare oplade den hver 3. 4. dag nu er det næsten hver 2.
Er der nogen der kunne have en forklaring på det og hvad man evt kunne gøre?

VH Marianne

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 03-07-05 17:17

Hej Marianne

Måske Bluetooth er slået til?

Henrik

Fra : mtc

Dato : 03-07-05 18:40

Nej det har jeg kigget efter,
Marianne

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 03-07-05 19:30

Ok, lige pt. er er jeg blank så... :-/

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 03-07-05 19:58

For resten er Sony Ericsson´s support nummer: 33312828,
de er stærke på Engelsk og Svensk, men ikke på Dansk

Men de ved normalt hvad de snakker om...

Hvad hedder den nye version?
(Og hvornår er den fra?)

Har selv en T630....

Henrik

Fra : mtc

Dato : 05-07-05 07:44

Tror jeg løste problemet,

Jeg tog batteriet ud og 'pustede' lidt, så gik batteriikonet fra ,at være
lavt gult til at være mere end havlt fuld grøn???
siden har den været som den plejer

Tak for svarene
Marianne

Fra : Henrik \(Silkeborg\)