visning af diskutionsstedet
Fra : Steen Syrak

Dato : 03-07-05 15:07

Hej ng.

Jeg har lavet et diskutionsforum i frp 2002 og fulgt guiden men hvordan
startes forumet. Skal der ikke laves et ling til index og i så fald til
hvilken af filerne i forummet.

Hilsen Steen

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 05-07-05 10:34

Steen Syrak wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Jeg har lavet et diskutionsforum i frp 2002 og fulgt guiden men hvordan
> startes forumet. Skal der ikke laves et ling til index og i så fald til

Jo det skal der - og hvis du læser guiden - står der du skal linke til
indholdssiden, som hedder: disc1_toc.htm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Steen Syrak

Dato : 05-07-05 23:14

Hej Lillian.
Tak for svaret, jeg må have overset det.

Hilsen Steen