GTA - San Andreas.
Fra : Vega

Dato : 03-07-05 14:03

Hej.

Er der en der kan hjælpe mig med den bane hvor man skal ind og stjæle en
jetpack på en militærbase?
Jeg har problemer med at styre den, kan sagtens komme ind til den, men jeg
bliver skudt ned fordi jeg ikke kan finde ud af at styre den.

Mvh. Vega.

Fra : René Lønstrup

Dato : 03-07-05 15:33

Vega wrote:
> [...]
> Jeg har problemer med at styre den, kan sagtens komme ind til den,
> men jeg bliver skudt ned fordi jeg ikke kan finde ud af at styre den.

Du flyver opad (stiger) ved at holde sprinte-tasten nede (vist mellemrum
i default-opsætningen), og skal du hurtigt ned igen, holdes hoppe-tasten
nede (venstre shift i default, svjh).
Musen bruges til at dreje rundt, samt kigge op/ned (som når man går).
Venstre/højre kontrollerne bruges til at strafe til hhv. venstre og
højre, og frem/tilbage kontrollerne bruges til at flyve hhv. fremad og
baglæns.
Bemærk at man kun kan flyve i en retning ad gangen, altså enten op,
frem, tilbage, venstre eller højre. Så skal man f.eks. skråt op og frem,
skal man altså skiftevis trykke på sprinte-tasten og fremad tasten.
Du kan desuden sigte og skyde på samme vis som når man bevæger sig rundt
til fods, og det er i det hele taget de samme taster der bruges, så hvis
du ændrer på fod-kontrollerne, ændres de også for jetpack'en.

I øvrigt kan det anbefales at deaktivere basens sikkerhedssystemer inden
du flyver afsted, da det gør flugten _meget_ lettere..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Vega

Dato : 03-07-05 17:21

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> I øvrigt kan det anbefales at deaktivere basens sikkerhedssystemer inden
> du flyver afsted, da det gør flugten _meget_ lettere..

Ok, takker.
sikkerhedssystemerne slås de fra udefra?

Mvh. Vega.

Fra : René Lønstrup

Dato : 03-07-05 17:28

Vega wrote:

> Ok, takker.
> sikkerhedssystemerne slås de fra udefra?

Nej, det er i et rum nede i basen. Der vises svjh en kort sekvens på et
tidspunkt i starten af missionen hvor spillet foreslår at man gør det,
hvor man kan se hvordan det ser ud.

Fra : Vega

Dato : 03-07-05 19:04

> Nej, det er i et rum nede i basen. Der vises svjh en kort sekvens på et
> tidspunkt i starten af missionen hvor spillet foreslår at man gør det,
> hvor man kan se hvordan det ser ud.

Den er klaret nu, ikke så svært når man ved hvordan man styre.

Mvh. Vega.