Sprite Super 500 TF
Fra : ;o\)

Dato : 02-07-05 23:30

Hejsa...

Jeg er blevet den heldige ejer af en Sprite Super 500 TF fra 1996, men har
et problem med det medfølgende fortelt. Forteltet virker simpelthen for
stort til vognen, idet vinduerne sidder meget langt nede, og ikke sidder
vandret. Forhandleren siger dog at min campingvogn har et A-mål på 925 -
hvilket også passer overens med teltets mål.

Er der nogen af jer garvede hoveder der selv har en vogn magen til og kan
fortælle mig om teltet virkelig skal sidde så "skævt/lavt"... Eller om jeg
evt. sætter det forkert op? Eller måske nogen der har generel erfaring med
dette problem???

Har tidligere haft campingvogn og har sat en del fortelte op. Synes dog det
ser helt forkert ud når jeg sætter netop dette fortelt op...

Mvh. Lisbeth

Fra : Allan Hansen

Dato : 03-07-05 08:22

> [...]
> evt. sætter det forkert op? Eller måske nogen der har generel erfaring med

Hej.

prøv og kigge på denne side og se om det hjælper

http://www.isabella.net/dk/service/godbidder/gamlegodbidder/a-mal.html

Fabrikat
Model
Type
Årgang
Vognhøjde
A-mål
Isabellamål

Sprite
Classic
450 ES
1996
244
858
850

Sprite
Classic
500 ES
1996
242
915
925

Sprite
Euroland
450 C
1996
244
875
875

Sprite
Euroland
500 TD
1996
244
935
925

Sprite
Super
390 EK
1996
244
803
800

Sprite
Super
450 EK
1996
244
853
850

Sprite
Super
450 TD
1996
244
854
850

Sprite
Super
500 TF
1996
242
918
925

Mvh

Allan Hansen

begin 666 _clear.gif
J1TE&.#EA`0`!`( ``,S,S ```"'Y! $`````+ `````!``$```$!,@`[
`
end

Fra : Søren

Dato : 04-07-05 11:43

Kan det ikke skyldes den meget skrå forende som en Sprite har ?

Fra : Allan Hansen

Dato : 04-07-05 15:36

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse
> Kan det ikke skyldes den meget skrå forende som en Sprite har ?

Eller at de forreste stænger ikke er kommet for højt op eller for langt
ned......

Linjen ved vinduet af forteltet burde være lige, selv om at vognen har en
skrå forende.