SÅ HOLD DOG JERES KÆFT KOMMENTATORER!!!
Fra : Nicolai

Dato : 02-07-05 14:24

Det er en KONCERT.

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk/tilbud.php (Få resten af året gratis!)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-07-05 14:29

Den 02-07-05 15.24 skrev Nicolai følgende:

> Det er en KONCERT.

Jeg har slukket. Jeg vil overveje, om jeg gider tænde igen, når nogen af
de (for mig) interessante navne skal spille. Ellers kan jeg sikkert
sagtens vente til koncerten kan købes.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-07-05 14:49

Nicolai skrev:
> Det er en KONCERT.

De havde lidt svært ved lige at finde ud af, hvornår de skulle snakke.
Udsendelsen er tydeligvis ikke beregnet på kommentatordeltagelse fra
britisk fjernsyns side.

Men nu synes jeg nu, de gør det pænt. Og det er de gode gamle værter
fra radioens Funkshow, og de er ikke helt åndssvage. Tænk på
alternativet. Jørgen de Mylius?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Steen

Dato : 02-07-05 15:01

In article <42c69b6b$0$18640$14726298@news.sunsite.dk>,
"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Men nu synes jeg nu, de gør det pænt. Og det er de gode gamle værter
> fra radioens Funkshow, og de er ikke helt åndssvage. Tænk på

Det var da fordi kommentatoren er glad for Coldplay. Det var meget
tydeligt lige inden de gik på. U2 kunne han ihvertfald ikke lide, for
der hørte man nærmest ikke de to sidste sange.

Han er vel fyret ligesom Tour De France kommentatoren fra sidste år

Fra : Karsten Brandt Hanse~

Dato : 02-07-05 15:03

AFLIV DEM - JO HURTIGERE JO BEDRE.

Fra : Ulrik Kold

Dato : 02-07-05 15:31

Karsten Brandt Hansen coughed up a hairball on 02-07-2005 16:03:
> AFLIV DEM - JO HURTIGERE JO BEDRE.

Er forrettet - der kommer nok en pressemeddelelse een af de næste dage
om at U2 og Coldplay er afgået ved en stille død... Har jeg hørt ;)

..kold
--
http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=7393&t=1 --------
http://ulrikkold.dk/blog - my private musings on life, music, and WWW -

Fra : Karsten Brandt Hanse~

Dato : 02-07-05 15:49

DET ER DE TO TOMHJERNEDE KOMMENTATORER DER BURDE AFLIVES !

Utroligt at DR bruger penge på at have 2 mand siddende hele dagen, for at
kommentere en koncert !!!
De må jo have penge nok.

Fra : AJC

Dato : 03-07-05 01:49

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in

> [...]
>
> Men nu synes jeg nu, de gør det pænt. Og det er de gode gamle værter
> fra radioens Funkshow, og de er ikke helt åndssvage. Tænk på

Det havde da været bedre. Mylle er genial!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-07-05 04:28

"AJC" <stillvirgin@age42> wrote in message
> "Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in

> Det havde da været bedre. Mylle er genial!

En kommentator mere, der elsker at blære sig med, hvor meget han ved om
oldgammelt musik, og elsker at høre sin egen stemme???
Du må ha' ondt!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--