Pink Floyd LIVE8
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 02-07-05 12:19

Er der nogen som optaget Pink Floyd og kan lave et lignende trick som (glemt
hans navn) lavede med et metal-program på DR2 jeg gerne ville se? Altså at
lave en mpg fil ud af det eller noget? Faktisk kun dem og Sex Pistols jeg
vil se. Og frygter at DR1 ikke viser dem.

Fra : erling_l

Dato : 15-07-05 13:57

Hvad søger du? - jeg har PF på DVD.

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 15-07-05 23:32

> Hvad søger du? - jeg har PF på DVD.

Jeg har deres LIVE-optræden på computeren nu, ellers tak... Det er sgu fedt
at se, især Roger Waters ser ud til at hygge sig.

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-07-05 14:26

Søren Kjeldsen wrote:

> Jeg har deres LIVE-optræden på computeren nu, ellers tak... Det er sgu fedt
> at se, især Roger Waters ser ud til at hygge sig.

Og Gilmour spiller stadig spade bedre end Gud.

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 17-07-05 16:25

> Og Gilmour spiller stadig spade bedre end Gud.

Indeedio... Altså jeg har aldrig været kugleskør med Pink Floyd, men er sgu
stadig ret glad for dem...

Fra : AJC

Dato : 17-07-05 22:48

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in

> Og Gilmour spiller stadig spade bedre end Gud.

Ja, jeg må indrømme at det lød fantastisk godt.
Det mest imponerende var dog, at han sjældent kiggede på sine hænder, når
han spillede guitar.

Fra : -V-

Dato : 17-07-05 22:51

AJC wrote:

> Det mest imponerende var dog, at han sjældent kiggede på sine hænder,
> når han spillede guitar.

Imponerende?

Jeg kigger sgu heller aldrig ned, når jeg spiller.......*fniiiiisss*

-V-

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-07-05 17:01

AJC wrote:
> David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in

> Ja, jeg må indrømme at det lød fantastisk godt.
> Det mest imponerende var dog, at han sjældent kiggede på sine hænder, når
> han spillede guitar.

Var det ikke David Spade der engang var vært til MTV Music Awards, hvor
han stod og filosoferede lidt over hvorfor guitarister altid ser så
overkoncentrerede og anstrengte ud under soloer, når der nu ikke var det
store i at spille dem?
Og alt imens han stod og filosoferede over det fyrende han den vildeste
solo af med et fuldstændig afslappet ansigtsudtryk og kropsholdning.

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-07-05 07:27

AJC wrote:

> Ja, jeg må indrømme at det lød fantastisk godt.
> Det mest imponerende var dog, at han sjældent kiggede på sine hænder, når
> han spillede guitar.

LOL :)

Det gør jeg sgu heller ikke...

/David

Fra : AJC

Dato : 19-07-05 17:34

> LOL :)
>
> Det gør jeg sgu heller ikke...

Må jeg trykke din hånd?

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-07-05 18:55

AJC wrote:

> Må jeg trykke din hånd?

Gerne.

/David

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-07-05 18:58

David Rasmussen skrev:

> Gerne.

Tillykke. Du har lige fået en stalker.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 18-07-05 18:44

David Rasmussen wrote:

> Og Gilmour spiller stadig spade bedre end Gud.

Hvilken gruppe(r) har denne Gud spillet med i?

Carl

Fra : ASKF

Dato : 19-07-05 06:38

Carl Drud ytrede sig i <1wh7ni4w17sdc.dlg@cd.dyndns.dk> med dette:

>Hvilken gruppe(r) har denne Gud spillet med i?

Gud spiller ikke nogen instrumenter, men er jo kendt som dirigent, og
mon ikke det er Gud der har komponeret værket Dommedagsbasunerne, som
dog ikke er uropført endnu.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 19-07-05 20:16

Carl Drud wrote:

> Hvilken gruppe(r) har denne Gud spillet med i?

Cream f.eks.

Ole Thomsen

Fra : Carl Drud

Dato : 19-07-05 16:32

ASKF wrote:

> Gud spiller ikke nogen instrumenter, men er jo kendt som dirigent, og
> mon ikke det er Gud der har komponeret værket Dommedagsbasunerne, som
> dog ikke er uropført endnu.

Sikkert.

Når det drejer sig om at mestre guitaren, så skal man sælge sin sjæl til
djævlen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Johnson

Carl

Fra : Carl Drud