Verdens grimmeste hund
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-07-05 10:49

http://pics.jp.dk/nybillede/default.asp?id=2130&pixid=29789

Den er da godt nok også helt ufattelig grim!

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Keld & Dorthe

Dato : 02-07-05 11:26

Ja føj da, den er lige til en gyser film..

Hilsen Dorthe

Fra : fam. Ager

Dato : 02-07-05 11:30

> http://pics.jp.dk/nybillede/default.asp?id=2130&pixid=29789
>
> Den er da godt nok også helt ufattelig grim!
>
> Mvh Trine
--------------------------

av....næsten så det gør ondt, den er så styg, at den ikke engang er
charmerende.... håber at den er så sød så det overskygger det ydre...GGGGG!

-Marie

Fra : x Vuf x

Dato : 02-07-05 12:06

On Sat, 2 Jul 2005 12:29:54 +0200, "fam. Ager" wrote:
>"Trine Kornum Christiansen" skrev ...

>av....næsten så det gør ondt, den er så styg, at den ikke
>engang er charmerende.... håber at den er så sød så det
>overskygger det ydre...GGGGG!

Den stakkels hund...Den er tydeligvis blind.
En kinesisk hårløs, der har levet for længe.

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : Leyna

Dato : 03-07-05 10:15

On Sat, 02 Jul 2005 13:06:10 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Den stakkels hund...Den er tydeligvis blind.
>En kinesisk hårløs, der har levet for længe.

Det var også lige min tanke!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : BettinaP

Dato : 04-07-05 08:05

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> wrote in message

> Den stakkels hund...Den er tydeligvis blind.
> En kinesisk hårløs, der har levet for længe.

ja der må man sige den golden der lige er fyldt 23 her i DK ældes med
væsentlig mere ynde

BettinaP

Fra : Simon

Dato : 02-07-05 23:14

">
> Den er da godt nok også helt ufattelig grim!

He he, ja den er godt nok ikke særlig køn.... tjek også ham her
http://www.defuzzld.com/Spike.html

også mere sjælden end køn, må man sige... og meget pudsig blanding
(kinesisk hårløs og engelsk bulldog), men alligevel lidt... tja -
charmerende??? på en eller anden meget bizar måde.

-Trine

Fra : Leyna

Dato : 03-07-05 10:18

On Sun, 3 Jul 2005 00:13:51 +0200, "Simon" <sneevang@c.dk> wrote:

> [...]
>(kinesisk hårløs og engelsk bulldog), men alligevel lidt... tja -
>charmerende??? på en eller anden meget bizar måde.

Et kønt hoved og smukke øjne, pæn krop... Nej, jeg kan ikke se at
Spike skulle være specielt grim. Den manglende pels gør ham noget
speciel at se på, men grim vil jeg nu ikke kalde ham... men det er
måske bare mig...?

Fra : x Vuf x

Dato : 03-07-05 16:24

On Sun, 03 Jul 2005 11:18:05 +0200, Leyna wrote:

>men det er måske bare mig...?

Ja; ellers ville jeg jo siiige det til dig! ;-D