[BF2] Engelske stemmer - og "connecting to~
Fra : Casper Bang

Dato : 02-07-05 10:01

Hej,

Jeg har tre små spørgsmål til Battlefield 2.

a)
Når jeg spiller som kineser eller de andre ikke-englændere, taler de altid i
deres eget sprog... jeg fatter ikke en dadel af når folk de requester backup
(uden at jeg skal læse det på skærmen anyway).
Kan man ikke få de to hold til også at snakke på Engelsk?

b)
Hver gang jeg starter spillet (altså når jeg klikker på ikonet på
skrivebordet) tager det vel 5 minutter, hvor der står at den connecter til
en eller anden account server... efter ca. 5 minutter kommer den frem og
siger at serveren er fuld.
Først NU kan jeg starte spillet.
Er der andre der oplever noget lignende? Det er lidt belastende at vente
på... resten af spillet har gode loadtider, bortset fra lige når den skal
stå og connecte til en eller anden ukendt server.
Jeg spiller kun spillet online.

c)
Jeg spiller ind imellem på ranked servers.
Hvor kan man se sine stats? Har kigget på den officielle BF2 side, uden at
kunne finde det...

På forhånd tak for hjælpen :)
Casper Bang

Fra : Kim

Dato : 02-07-05 11:06

"Casper Bang" <bang_casper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> backup (uden at jeg skal læse det på skærmen anyway).
> Kan man ikke få de to hold til også at snakke på Engelsk?

Jo det kan du godt "options >audio>english vo only".

> [...]
> på... resten af spillet har gode loadtider, bortset fra lige når den skal
> stå og connecte til en eller anden ukendt server.

Det er hvis du klikker på "play BF2 online now"
Hvis du klikker på "battlefield 2" og der efter logger ind på din konto,
klikker på mutiplayer, så går lidt hurtigere (ihvertfald hos mig).

Det ved jeg ikke.

Hilsen Kim

Fra : Casper Bang

Dato : 02-07-05 11:32

> Jo det kan du godt "options >audio>english vo only".

Den er ikke enabled hos mig :/ Kan ikke klikke på den...
Måske fordi jeg altid starter spillet med at sige play online. Det kan være
jeg kan klikke på den hvis jeg går ind i spillet fra den anden shortcut.

> Det er hvis du klikker på "play BF2 online now"
> Hvis du klikker på "battlefield 2" og der efter logger ind på din konto,
> klikker på mutiplayer, så går lidt hurtigere (ihvertfald hos mig).

Ok, tak. Jeg syntes eller jeg havde prøvet det, men må prøve igen.
Nogen der ved hvorfor den gør sådan?

Tak!

Fra : BuFFerz

Dato : 02-07-05 11:59

> c)
> Jeg spiller ind imellem på ranked servers.
> Hvor kan man se sine stats? Har kigget på den officielle BF2 side, uden at
> kunne finde det...

Når du har startet spillet og logget ind skal du klikke på knappen ''BFHQ''
Der kan du se dine stats

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 02-07-05 12:06

> Når du har startet spillet og logget ind skal du klikke på knappen
> ''BFHQ''
> Der kan du se dine stats

Genialt. Det havde jeg slet ikke overvejet.
Det er nu ærgeligt at manualerne der følger med til spil efterhånden er
blevet så små og ubrugelige :(

Fra : Casper Bang

Dato : 02-07-05 12:09

> Det er nu ærgeligt at manualerne der følger med til spil efterhånden er
> blevet så små og ubrugelige :(

Heh, kiggede lige i manuelen - der står faktisk et par linier om det på side
7 :)
Ups

Fra : Casper Bang

Dato : 02-07-05 16:51

> a)
> b)
> c)

ok, jeg har fået svar på alle tre spørgsmål nu :)
Mange tak for hjælpen