Garanti ???
Fra : Hans H.Pedersen

Dato : 02-07-05 01:08

Jeg købte for et års tid siden en brugt Sony E. T610, af min nevø, desværre
kunne han ikke lige finde kviteringen, men den kunne jeg jo altid få (Det
blev jo i familien)
Nu er der et par taster der gået itu, og jeg må nok indstille mig på at
kviteringen er væk (TDC Butik)
Hvad kan jeg gøre. Telefonen er produceret i 2003 uge 36, så den er helt
sikkert indenfor de 2 års reklamationsret ??

Hilsen
Hans H.

Fra : BorreBoy

Dato : 02-07-05 05:14

"Hans H.Pedersen" <multifusk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad kan jeg gøre. Telefonen er produceret i 2003 uge 36, så den er helt
> sikkert indenfor de 2 års reklamationsret ??

TDC burde have alle de relevante oplysninger i deres system, så gå du bare
ned med den.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 02-07-05 05:26

Det skal du ikke være sikker på !.

Var nede for at lave en forlængelses aft, i forb. med ny mobil. Men der
var
ikke noget på mig....

/A

Fra : BorreBoy

Dato : 02-07-05 05:31

"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det skal du ikke være sikker på !.
>
> Var nede for at lave en forlængelses aft, i forb. med ny mobil. Men der
> var
> ikke noget på mig....

Jeg var nede med et headset, og inden jeg fik kvitteringen frem, havde han
scannet kassen (man gemmer naturligvis den slags
og navn, købsdato mm. kom frem på hans skærm.