K750i billeder?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 01-07-05 23:31

Hvor ligger der billeder taget med K750i af private brugere?

Et link eller to ville være fedt, måske konen også vil ha sådan en

Henrik

Fra : PokerJack

Dato : 02-07-05 13:28

se i dk.binaer

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 02-07-05 15:32

"PokerJack" <tvilling_nejnejnej_@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> se i dk.binaer

Jeg kan ikke se nogen gruppe der hedder dk.binaer ???

Henrik

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 02-07-05 16:22

Henrik (Silkeborg) pretended :
> Jeg kan ikke se nogen gruppe der hedder dk.binaer ???

Fordi du bruger Sunsite - brug din udbyders server til at se binære
grupper.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 02-07-05 20:45

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Henrik (Silkeborg) pretended :
>
> Fordi du bruger Sunsite - brug din udbyders server til at se binære
> grupper.
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Done, det virker, men kan kun finde ET billede taget med K750i,
og det er udendørs.

Det jeg leder efter er indendørs billeder, pga den manglende blitz....

Hvor kan jeg finde dem???

Mvh Henrik

Fra : Morten Snedker

Dato : 04-07-05 08:17

On Sat, 2 Jul 2005 21:44:49 +0200, "Henrik \(Silkeborg\)"
<henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> wrote:

>Det jeg leder efter er indendørs billeder, pga den manglende blitz....
>Hvor kan jeg finde dem???

Jeg har taget nogle stykker. Jeg lægger dem ud med link, senere i dag,
når jeg er tilbage fra arbejde.

mvh /Snedker
---

Fra : Morten Snedker

Dato : 04-07-05 08:17

On Sat, 2 Jul 2005 21:44:49 +0200, "Henrik \(Silkeborg\)"
<henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> wrote:

>Det jeg leder efter er indendørs billeder, pga den manglende blitz....

Hva' mener du med "manglende blizt" ?
---

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 04-07-05 20:40

"Morten Snedker" <morten.snedker@planprojekt.dk> skrev i en meddelelse

> Hva' mener du med "manglende blizt" ?
> ---

Så vidt jeg er informeret er der foto lys (Ikke blitz) på K750i,
og derfor er jeg interesset i at se indendørs billeder,
da der som regel er indendørs der er prob. med nok lys...

Udendørs er næsten altid flotte med diverse kameramobiler har jeg
bemærket...
Det er straks værre indendørs.

Eks. har jeg også bemærket at de billeder producenterne bruger er UDENdørs
billeder,
tror ikke på at det kan være et tilfælde...

P.S. Hvor blev dine links af?

Mvh Henrik

Fra : Fischer

Dato : 02-07-05 19:00

> Hvor ligger der billeder taget med K750i af private brugere?
> Et link eller to ville være fedt, måske konen også vil ha sådan en

http://home24.inet.tele.dk/hotel/fischer/f1.jpg
http://home24.inet.tele.dk/hotel/fischer/f2.jpg

*Fischer